Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Заміна пристроїв

Чистове розточення отворів для втулок у полозках роблять на розточувальному верстаті або за допомогою спеціального пристосування, що забезпечує паралельність і співвісність отворів і рівність кроку черпаковой ланцюга. При поточному ремонті черпаків відновлюють ріжучих різаків і отвору в полозках, для чого по шаблоні розмічають місць і товщину шару наплавлення. Зношені місця проміжні ланки відновлюють, а в отворах для кілець псдва ривают зношені місця й розточують, контролюючи паралельне осей і крок ланцюга по шаблоні.

При виготовленні нових полозків і неодружених ланок (майонных планок) отвору пробивають у нагрітому стані під остаточний розмір з допуском відхилення відстані між центрами отворів ±0,5 мм на 1 м Черпаковые ланки виготовляють із допусками: по довжині ланки ±3,0 мм на 1 м, по товщині ±0,3 мм на 0,1 м і по ширині ±1,2 мм на 0,1 м. Стопорні виступи на ланках для фіксації черпаковых пальців приварюють.

При виготовленні деталей і складанню черпаковой ланцюга необхідно враховувати, щоб між спинкою черпака й кінцями неодруженої ланки був би зазор для забезпечення повороту їх відносно один одного при проходженні ланцюга через верхній і нижній барабани. Черпаковые скати по конструкції бувають із нерухомо насадженими на вал котушками (котушки заливають на вал або запресовують) і з незалежним обертанням котушок на валу (на кулькових або роликових підшипниках). При заливанні скатів на вал не можна допускати їхнього зсуву по осі вала, щоб забезпечити концентричність ската.

Заливання котушок у земляні форми не дають вибільного чавуну, у результаті чого вони швидко зношуються. Для пресової посадки необхідне зусилля 450-500 кгс на 1 мм діаметра вала. Для тривалого використання шийок валів, що працюють на підшипниках ковзання, на шейки насаживают у гарячому стані букси. Монтаж скатів на черпаковой рамі виконують по струнах, щоб верхні крапки всіх котушок перебували в одній площині.

Тому що грані обох половин барабана повинні лежати в одній площині, перед посадкою на другу половину барабана й на вал наносять ризики, які при посадці повинні бути сполучені. Ремонт черпаковых барабанів зводиться до заварки тріщин і постановці призм або змінних косинців. Для заварки тріщин барабан установлюють на металеві козла, на яких під шейки вала укладають дерев'яні прокладки.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009