Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Заміна пристроїв

При монтажі й зварювальних роботах рами повертають за допомогою цехових вантажопідйомних засобів або гідравлічних, гвинтових домкратів. На окремих підприємствах застосовують спеціальний кантователь для повороту змонтованих на электро-прихватах рам з метою більше зручного виконання зварювання.

Для цього на кінцях рами приварюють монтажні вали. З обох кінців рами встановлюють опорні стійки, у верхніх частинах яких вмонтовані вкладиші підшипників для монтажних валів. Раму піднімають крановими засобами й установлюють на ці стійки кінцевими валами.

Такий пристрій дозволяє зварникові повертати рами без сторонньої допомоги й дотримувати послідовності виконання зварювальних робіт. Ремонт ґрунтового клапана полягає у вирізці зношеного аркуша або профілю й вварке нових елементів. Черпаковая ланцюг складається із черпаків і проміжних ланок , шарнірно зчленованих між собою пальцями. По способі виготовлення черпаки можуть бути звареними, литими й комбінованими.

Зварені черпаки виготовляють із листової сталі по шаблонах, а їхні полозки й неодружені ланки - зі сталевої смуги або кувань зі сталі марки Ст4. Черпаки й спинки комбінованих черпаків відливають зі сталевого лиття марки 35Л, а зуби для камнечерпательниц - з легованих сталей. Капітальний ремонт черпаків виконують у такій послідовності. Ацетиленокислородной строжкой або пневматичним зубилом видаляють зварений шов по периметрі полозків.

За допомогою клинів роз'єднують полозки й спинки черпаків, а поверхні зачищають від залишків зварених швів. Спинку й денце черпака, залежно від розмірів деформацій, правлять у холодному або гарячому стані. Обичайку черпака правлять по шаблоні, а виявлені тріщини заварюють із обробленням крайок. Виготовлені полозки з підготовленими під зварювання крайками підганяють до спинки черпака й закріплюють на электроприхватках.

Змонтований черпак установлюють на плиту, де розмічають отвору для втулок. Отвору вирізують газовим різаком із припуском 2 мм на діаметр. Деталі черпака стягають струбцинами й зварюють обратноступенчатым швом, після чого перевіряють паралельність полозків, не допускаючи відхилення більше 3 мм на 1 м довжини полозка. Після приварки різака по всім периметрі черпака й наплавлення ріжучої крайки зносостійкими покриттями перевіряють якість зварених швів.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009