Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Заміна пристроїв
Металеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи одержують механічні ушкодження. Тому що ці конструкції виконані з толстолистового матеріалу, те ушкоджені ділянки найчастіше вирізують газовими різаками й заміняють. Замінні ділянки конструкцій виготовляють у цеху й доставляють на земснаряд для монтажу.

Приварюють їхніми якісними електродами дипломовані зварники відповідно до затвердженого технологічного процесу. При великих ушкодженнях або значних износах конструкції заміняють новими, виготовленими в цехах ремонтного підприємства по плазовой розмітці. Установку й центрування виготовлених конструкцій або окремих великих вузлів виконують по заздалегідь розробленому технологічному процесі.

Перед установкою черпаковой вежі або окремих її великих вузлів перевіряють шланговим ватерпасом положення корпуса земснаряда на стапелі по реперних знаках, роблячи виміри щодо основної лінії корпуса, або по оцінках, нанесеним на корпусі при знаходженні земснаряда на плаву. Для виробництва центрування на станинах підшипників верхнього барабана зміцнюють рейку й з її середини опускають схил, щоб грузик останнього опускався нижче днищевой обшивання корпуса земснаряда.

Від лінії схилу до стінок черпаковой прорізу вимірюють відстань до збігу лінії схилу із ДП корпуса в краї черпаковои прорізу земснаряда. Від натягнутої в чотирьох довільних крапках опускають схили й перевіряють збіг стрімких ліній із ДП судна і їхня паралельність стінкам черпаковои прорізу. Базою для перевірки правильного положення осей валів рамоподъемного пристрою служать протягнені струни: по осі черпаковои рами й по осі провідного вала підвісу, причому остання повинна бути перпендикулярна струні осі черпаковои рами.

Струни осьових ліній валів виставляють по шланговому ватерпасі з урахуванням виправлення на положення корпуса земснаряда на стапелі. Центрування положення сосуновых рам землесосних снарядів роблять у тій же послідовності, що й черпаковои рами. При капітальному й середньому ремонтах земснарядів заміняють зношені й ушкоджені ділянки черпаковых рам. Виготовлені в цеху секції доставляють до демонтованої рами, де їх стикують і зварюють.

При виготовленні нової рами в цеху допускається відхилення по довжині ±0,05%, по ширині ±, а бічна кривизна не повинна перевищувати 0,01% довжини. Нижній кінець рами виконують відповідно до конструкції опор нижнього барабана. У виготовлених кінцевих частинах рами розточують отвору для осі підвісу й вирізи для підшипників нижнього барабана, після чого їх приварюють до середньої частини рами. Не паралельність осей підвісу й нижнього барабана поздовжньої осі рами не повинна перевищувати 0,15% ширини рами.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009