Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Допоміжні цехи

Довжину й ширину камери доку вибирають виходячи з розміщення для ремонту самих великих судів даного басейну. Ворота сучасних сухих доків перекривають плавучими, откатными, клапанними й іншими видами затворів. Батопорт - це пустотілий поплавець асиметричної або симетричної конструкції, що при затопленні його водою поринає на задану глибину.

Різновидом сухого доку є наливний док, що складається з каналу, виритого в береговій смузі, стапельних площадок, розташованих вище рівня води зовнішньої акваторії, бетонного огородження, що утворить басейн навколо виритого каналу, затвора й насосної станції. Процес докования в наливному доці починають із уведення судна через откатные ворота в канал. Після закриття затвора в дока насосною станцією накачують воду до такого рівня, при якому можна перемістити судно на бічну стапельну площадку над заздалегідь установленими кильблоками.

Потім воду з басейну спускають до рівня зовнішньої акваторії, а судно сідає на кильблоки. Після завершення ремонту судна в наливний док знову накачують воду до рівня, достатнього для всплытия судна й переміщення його в руслі каналу, потім воду спускають до рівня води в зовнішній акваторії для висновку судна з доку. Відмінність сухого доку від наливного полягає в тому, що заповнення сухого доку водою відбувається природним шляхом із зовнішньої акваторії, а осушення - викачуванням води насосом.

Сухі доки - досить дорогі спорудження й застосовують їх для докования великих судів. Будівництво сухих доків може бути економічно доцільним при наявності винятково сприятливих місцевих умов, коли не потрібно рити канал і камеру дока можна обладнати з мінімальними витратами або при використанні бездіяльних камер шлюзів.

При виборі найбільш економічного варіанта суднопіднімального спорудження, що забезпечує мінімальні капітальні вкладення й експлуатаційні витрати, виконують попередні техніко-економічні розрахунки. При цьому необхідно враховувати досвід будівництва й експлуатації різних типів суднопіднімальних споруджень, аналізуючи їхні техніко-економічні показники.

При виборі типу суднопіднімального спорудження необхідно враховувати виробничу програму підприємства по суднобудуванню й судноремонту, можливість одночасного виконання цих видів завантаження, тобто розміщення значної кількості судів для ремонту й виконання програми суднобудування. Одночасно враховують сезонність роботи судноремонтних підприємств внутрішнього водного транспорту, тобто можливість підйому й спуска судів в осінні, зимовий і весняний періоди, транспортні зв'язки основних цехів підприємства із суднопіднімальним спорудженням
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...


Самый дешевый хостинг: виртуальный хостинг. Just Hosting just-hosting.ru
Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009