Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Допоміжні цехи
Плавучі доки: Найпоширеніші на підприємствах річкового транспорту двох баштові металеві й залізобетонні доки. У монолітного доку понтон і вежі являють собою єдину конструкцію, а секційний док складається з декількох з'єднаних між собою секцій

У понтонного доку понтон розділений на секції, а вежі цільні (нерозрізані). Секції можуть бути самодокующимися й не самодокующимися. Для саме-докования необхідно, щоб довжина кожної секції була менше ширини прольоту між внутрішніми стінками веж дока.

Залежно від призначення доки бувають автономними й неавтономними. Автономні доки використовують у відриві від судноремонтних баз, тому вони обладнані власними енергетичними установками не тільки для харчування насосів, але й для виробництва механічних, зварювальних, підйомно-транспортних і інших робіт, необхідних для ремонту судна в доці. Неавтономний док одержує все-види енергії з берега.

Для постановки судна в док останній повинен бути занурений без крену й дифферента на таку глибину, щоб відстань між кілем судна й кільовою доріжкою стапель палуби дока була не менш 30 див. По довжині доку судно встановлюють таким чином, щоб центр ваги судна був близький до центра ваги дока, а ДП судна й дока збігалися. Залежно від форми обводів і системи набору корпуса застосовують три способи постановки судна в дока: постановка на кільову доріжку, постановка на клітки й змішаний спосіб.

Для постановки в дока аварійних судів або спеціальних судів з незвичайними обводами й розподілом вагового навантаження необхідно виконати розрахунки по визначенню діючих зусиль і схеми баластування. При розробці схеми баластування передбачають такий розподіл баласту, при якому дифферент дока був би дорівнює нулю, а момент, що згинає систему дока - судно, - допускається менше для даного доку

Сухий док являє собою басейн, виритий у ґрунті нижче рівня акваторії й відділений від її воротами зі спеціальними затворами. Котлован сухого доку має водонепроникні стінки й дно. Для можливості одночасного ремонту декількох судів у котловані доку може бути кілька камер, відділених друг від друга водонепроникними затворами.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009