Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Відновлення сталевих деталей

Отвору під кільця в проміжних ланках черпаковой ланцюга необхідно проточувати, що дозволить робити щільне запресовування кілець і охоронити їх від провертання й зминання. Виготовлення пари тертя з різнорідних металів дозволяє знизити їхнє питоме зношування, наприклад, втулки виготовлені з марганцевисто-хромистої сталі, а черпаковые пальці - із хромисто-нікелевої сталі, після механічної обробки й монтажу з мінімальними зазорами відробили без заміни 6 тис. ч.

Черпаковый скат з набір готовление пальців і подовжує їх іншими гумовими роликами термін служби. З огляду на, що перші скати від верхнього й нижнього черпаковых барабанів перевантажені й працюють у самих несприятливих умовах, що викликає часту поломку їхніх осей, необхідно збільшувати діаметр осей цих скатів на 30-50%. Надійність роботи деталей черпаковых пристроїв залежить від змащення у вузлах тертя.

Впровадження централізованого автоматичного змащення підшипників валів верхнього й нижнього барабанів, підшипників осей черпаковых скатів і проміжних валів черпакового приводу створює умови для роботи тертьових вузлів з постійним змащенням під високим тиском і виключає можливість проникнення абразивного середовища в масляні зазори. Застосування раціональних конструкцій ущільнень цих вузлів поряд з автоматичним змащенням збільшує надійність їхньої експлуатації.

Довговічність рефулерних насосів, що перекачують водогрунтовую суміш, у значній мірі залежить від їхньої конструкції. У цей час при проектуванні робочих коліс рефулерних насосів застосовують нові методи профілювання лопат. Досвід експлуатації землесосних снарядів показав, що в деяких насосів зміна кута на виході робочого колеса з 30 на 10° збільшило його термін служби приблизно в 2 рази при тім же КПД насоса.

Застосування рефулерних насосів з низькою частотою обертання, особливо у високопродуктивних землесосів, також сприяє зменшенню износов і дозволяє одержати КПД насосів до 0,88. Значну роль у підвищенні зносостійкості робочих пристроїв земснарядів грають монтажні зазори, тому що влучення абразиву у вузли тертя залежить від розміру зазору між сполученими деталями.

Дотримання монтажних зазорів між дисками робочого колеса й облицюваннями кришок насосів знижує інтенсивність їхнього зношування. З огляду на ріст оснащеності судноремонтних заводів сучасним технологічним устаткуванням, вимоги до монтажу й дотримання мінімальних монтажних зазорів повинні бути такими ж, як і до монтажу знову виготовлених вузлів днопоглиблювальних снарядів
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009