Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Відновлення сталевих деталей

Твердість обложеного шару залоза залежить від щільності струму, складу й температури електроліту; товщина нанесеного шару покриття може бути кілька міліметрів, залежно від умов роботи відновлена деталь може бути піддана наступної термодиффузионной обробці: цианированию, сульфоцианиро-ванию, цементації й ін. Крім сталі, чавуну й інших сплавів для виготовлення й ремонту деталей робочих пристроїв застосовують різні марки гуми, цемент і эпоксидные компаунды.
Гума добре протистоїть стиранню.

На відміну від матеріалу, що має кристалічну будову, гума є аморфної, у якої відсутньої площини найменших опорів, вона має однакові механічні властивості у всіх напрямках.

Продукти зношування гуми є колоїдальними й не роблять абразивного впливу на сполучені з ними поверхні тертя. Зносостійкість гум, виготовлених на основі каучуков однієї й тієї ж структури, підвищується зі збільшенням її еластичності, опірності й зменшенням модуля пружності.

Ці властивості гум, використовувані для противо-ударного впливу гідроабразивних часток, проявляються при товщині гумового шару не менш 10-12 мм. Дослідження, виконані по армуванню деталей рефулерного насоса, показали, що надійність роботи арморезиновых деталей залежить не тільки від марки гуми, але й від адгезії гуми до металу.

Адгезія, у свою чергу, залежить від якості підготовки металевої поверхні армируемых деталей і від структури, клеячи й гуми. Для армування великогабаритних деталей складної форми найбільш надійним є компрессионно-литьевой метод із застосуванням клеїв ПТ-701 і "Лейконат" при піскоструминному очищенні склеюється поверхности, щоМ. Такі скати проробили без ремонту кілька навігацій.

У якості прогизокавитционных покриттів можна застосовувати эпоксидный компаунд, що складається зі смол гарячого або холодного отверждения з добавкою цементу, річкового піску або графіту. Цим складом можна відновлювати зношені сталеві й чавунні деталі рефулерних насосів як у зимовому, так і в навігаційному ремонті. При відсутності эпоксидных смол у навігаційному ремонті іноді використовують бетон для заповнення зношених місць у кришках і корпусах рефулерних насосів.

Зносостійкість деталей робочих пристроїв земснарядів може бути підвищена за рахунок розробки й впровадження раціональних конструкцій окремих вузлів і технології їхнього виготовлення. Не вдале розташування полозків по довжині черпака приводить до продавливанию спинок. Постановка додаткових кронштейнів для подовження полозків усуває цей недолік конструкції черпака. Виготовлення комбінованих черпаків з литий кареткою й стовщеними різаками дозволить подовжити їхній термін служби.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009