Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Відновлення сталевих деталей
Для відновлення зношених зубів шестірень, муфт і інших деталей можна застосувати термітний метод наплавлення, що полягає в наступному. У графітний тигель засипають термітну суміш із легуючими добавками.

Для відновлення сталевих деталей гарні результати дає наступний склад суміші (у відсотках по масі): дрібно розмелена залізна окалина-75%, алюміній у вигляді підмножини (дрібних стружок)-23%, феромарганець-0,5%, феррохром - 0,5%, ферросилиций-0,5% і дрібні обрізки стали-0,5%.

У денці тигля роблять отвір, що закривають металевою пластинкою. Відновлювану деталь поміщають у форму для виплавлюваної моделі (суміш парафіну й стеорина) і встановлюють її під тиглем. Тигель закривають кришкою, у якій є отвір для запалювання термітної суміші за допомогою спеціального запальника або электра дуги. По закінченні реакції перегрітий метал розплавляє пластинку, що закриває отвір у денці, і випливає з тигля у форму.

Деталь відновлюється сплавкою залитого у форму металу з поверхневим шаром металу деталі. Відновлену деталь при необхідності отжигают при температурі 900° С, Переваги термітного наплавлення: відсутня необхідність механічної обробки після відновлення деталі (при високій точності виготовлення виплавлюваної моделі. Швидкість процесу наплавлення, можливість нанесення на деталь високолегованих сплавів при нескладному встаткуванні.

Натурні випробування показали, що при глибині борированного шару 0,4 мм і глибині загартованого підшару 0,8 - 1,9 мм, черпаковые пальці й втулки проробили майже в 3 рази довше, ніж ковані зі сталі ЭИ-256. Відновлення окремих деталей можна робити електролітичним осталиванием, тобто нанесенням на поверхню деталі електролітичного заліза, що має більше високу міцність і твердість у порівнянні з хімічно чистим залізом.

Процес відновлення протікає у ванні, наповненої електролітом, у якій поміщені два електроди: катод, яким є відновлювана деталь, і анод із пластини малоуглеродистой стали. Електроди приєднані до генератора постійного струму. При електролізі іони двовалентного заліза розряджаються на катоді, покриваючи його шаром електролітичного заліза, при цьому анод розчиняється й іони його надходять у розчин.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009