Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Вибір і твердження ділянки

Довжина обладнаної причальної лінії для судноремонтних підприємств, що займають територію 3 20 га, повинна лежати в межах 700 - 2000 м. Попередньо визначити розмір ділянки можна по укрупнених вимірниках, установленим на основі досвіду будівлі аналогічних підприємств. Для цього визначають загальне число працюючих і площа, необхідну для суднопіднімального спорудження. При проектуванні велика увага приділяється інженерним вишукуванням на ділянці топографії, геології, гідрології й метеорології.

Топографія. Місце розташування площадки фіксується на ситуаційному плані в масштабі 1 : 5000 або 1:10 000. План території площадки під будівництво знімають у масштабі 1:1 000, а при великій кількості об'єктів і інженерних мереж - у масштабі 1 : 500. Рельєф виражається горизонталями з перетином через 1 м. На- -носять як абсолютні, так і відносні оцінки над "0" водомірного поста. Геологія.

На площадці для виявлення геологічних умов роблять розвідку буравленням шпар глибиною 6-15 м, розташованих по сітці зі стороною 200 м. Під конкретні об'єкти будівництва сітка геологічних вишукувань може бути більше згущеної, а розташування свердловин виконується по контурі типу "конверт". Для визначення фізичних характеристик ґрунту і його головного показника якості - несучої здатності - відібрані з кожного шару проби проходять лабораторні випробування.

За отриманим даними декількох шпар будують геологічні профілі ділянки. Гідрологія. При дослідженні акваторії визначають: максимальні й мінімальні рівні води при різних ступенях забезпеченості, швидкості плину, заносимость акваторії піщаними або мулистими відкладеннями, а також навігаційні й меж навігаційні рівні води.

Необхідно прагнути до того, щоб оцінка площадки, обираної для будівництва, була вище максимального рівня води не менш чим на 0,5 м. Тельки для мало відповідальних і тимчасових споруджень можна допустити випадки затоплення ділянки в середньому 1 раз в 20 - 30 років. Одночасно з'ясовується характер льодового періоду, тобто період льодоставу, можливість осінніх і весняних рухів льоду, а також максимальна й мінімальна товщини льодового покриву. Метеорологія.

Метеорологічні вишукування дають відомості про середньомісячні й середньорічні температури, мінімальних і максимальних за ряд років, глибині промерзання ґрунту, кількості опадів, товщині снігового покриву, силі й напрямку вітру, а також тривалості опалювального періоду. При необхідності реконструкції суднобудівельно-судноремонтного підприємства роблять його техніко-економічне обстеження для виявлення ресурсів і одержання вихідних даних для проектування. Комплексне обстеження підприємства охоплює всю його господарську діяльність:
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009