Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Суднобудівні підприємства

Заготовлені деталі корпуса за допомогою різних транспортних засобів будуть доставляти на стапелі сліпа до ремонтованих судів. Для механізації процесів заміни зношених або деформованих корпусних конструкцій розроблені спеціальні агрегати й правочные агрегати.

Удосконалювання зварювальних робіт іде за рахунок: впровадження многодуговой зварювання; застосування напівмеханізованих процесів зварювання (гравітаційна, лежачим електродом) із многопостовым обслуговуванням одним зварником; впровадження швидкісних способів ручного зварювання електродами підвищених діаметрів, порошковою дротом і ін.

Очищення корпусів судів від старої фарби й іржі виконують за допомогою гідропіскоструминних апаратів і високопродуктивних дробеметных агрегатів з дистанційним керуванням, а фарбування - за допомогою апаратів безповітряного розпилу фарби АБР; лакофарбові матеріали готовлять на спеціалізованих ділянках, обладнаних засобами механізації.

При ремонті суднових механізмів найбільше питоме значення мають наступні види роботи: розбирання й складання вузлів, дефектация, механічна обробка деталей і відновлення зношених деталей, мийка й очищення деталей і вузлів, складання й випробування механізмів. Механізацію цих робіт здійснюють за допомогою різного спеціалізованого встаткування, впроваджуваного на окремих промислових підприємствах. У боротьбі за підвищення технічного рівня машинобудування виявилася тенденція до зменшення питомої ваги механічної обробки.

Це зменшення йде, з одного боку, за рахунок удосконалювання технологічних процесів і методів організації виробництва в самому механічному цеху, а з іншого боку - за рахунок удосконалювання технологічних процесів у заготівельних цехах, поліпшення формоутворення, наближення форми й розмірів заготівель до форми й розмірів готових виробів. За останні роки з'явилися нові технологічні процеси формоутворення, що дають можливість зменшити, а в деяких випадках виключити механічну обробку.

Незважаючи на це, механічна обробка, особливо в судноремонті, все-таки є поки основним технологічним процесом при остаточній обробці деталей. Удосконалювання технології ремонту дерев'яних елементів корпуса й приміщень здійснюють впровадженням блокових методів ремонту, що передбачають заміну окремих елементів дерев'яного обшивання стандартними блоками, заздалегідь виготовленими в цеху, крім того 30 - 40% дерева заміняють синтетичними матеріалами
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009