Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Суднобудівні підприємства
Розвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації. Технологія суднобудування й судноремонту за останнє десятиліття перетерплює корінні зміни.

Для сучасної технології суднобудування характерним є повний перехід на потокові методи будівлі судів. Впровадження секційного способу будівлі судів дозволило більш ніж в 2 рази знизити трудомісткість у порівнянні з по детальним складанням судна на стапелі. Одночасно з удосконалюванням способів складання судів здійснюється перехід від розмітки по шаблонах до ескізній і фотооптичній.

На ряді підприємств впроваджується масштабна розбивка плазового креслення, фотопроекційна розмітка й різання складних деталей корпуса судна на газо-резательных автоматах з фотоелектронним керуванням по копір кресленням. Складання й зварювання окремих секцій і блоків здійснюють на стендах, де блок секції насичують відповідними системами, машинами, механізмами й електроустаткуванням, аж до обробки окремих суднових приміщень і відсіків.

Формування корпуса судна й надбудов з окремих блок секцій роблять на стапелі. Характерним для сучасної технології судноремонту є впровадження індустріальних методів ремонту, що передбачає: розвиток агрегатного методу ремонту флоту, при якому потребуючого ремонту серійні двигуни, механізми, устаткування демонтують із судна й заміняють новими або заздалегідь відремонтованими в спеціалізованих цехах.

Максимальне використання змінних деталей, вузлів і виробів, виготовлених централізовано при широкому кооперуванні судноремонтних підприємств; перенос максимального обсягу робіт із судна в цех в умови, що не залежать від клімату, де можливе застосування сучасного оснащення й засобів механізації.

Для централізованого ремонту суднових механізмів створені цехи й ділянки централізованого Машино ремонту із застосуванням спеціалізованого встаткування, а для виконання демонтажу й монтажу суднових механізмів на сліпах установлені крани відповідної вантажопідйомності. Ремонт корпусних конструкцій виконується на відкритих горизонтальних стапелях сліпів, тому що більші габарити судів поки утрудняють їхнє розміщення в закритих приміщеннях, праці були б більше механізованими.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

Body massage http://massageforyou.com.ua/ and massage salon.;Каждому по карману боди массаж в салоне Рефлекс.

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009