Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт суднових механізмів

Для кожної тертьової пари незалежно від вихідної технологічної шорсткості після приробляння встановлюють оптимальну експлуатаційну шорсткість. Тому для найменшого зношування в процесі приробляння при механічній обробці й наступному обкатуванні або розкочуванні робочих поверхонь необхідно прагнути до максимального наближення технологічної шорсткості до експлуатаційного. Найпоширенішийо спосіб обкатування поверхонь роликами й кульками.

У цьому випадку в поверхневому шарі з'являються залишкові напруги стиску, які збільшують твердість і підвищують чистоту поверхні на 2-3 класу. Обкатування й розкочування циліндричних поверхонь виконують звичайно на токарських, револьверних, а також спеціалізованих верстатах і пристосуваннях

Зусилля обкатування залежить від механічних властивостей оброблюваного металу, стану обкатується поверхности, щоМ, форми й розмірів деталі, ролика або кульки. Звичайне зусилля обкатування при обробці отворів ротаційними дорнами й багато роликовими розкочуваннями не визначають. У таких випадках ураховують натяг, що визначають як різниця між діаметрами розкочування й підготовленого до розкочування отвору.

Дробеметная обробка поверхонь Цим способом обробляють пружини, шестірні, шатуни, шейки валів і ін. Сутність процесу полягає в тім, що на остаточно оброблену поверхню з великою швидкістю направляють струмінь сталевого дробу, викликаючи в поверхневому шарі металу пластичну деформацію на глибину 0,10-0,30 мм. Дробеметная обробка підвищує межу утоми на 50-100%, а довговічність деталей збільшує в трохи раз

Відновлення зношених деталей до номінальних і ремонтних розмірів. У результаті зношування деталі змінюють геометричну форму й номінальні розміри, порушується характер посадки сполучень. У зв'язку із цим виникає необхідність відновлення зношених деталей і первісної якості сполучень відповідно до технічних умов.

Це забезпечують такими способами: електродуговим і газовим наплавленням металу на зношені поверхні; гальванічними покриттями, металізацією напыливанием, застосуванням полімерних матеріалів і антифрикційних сплавів, пластичним деформуванням і механічною обробкою деталей
Відновлення деталей хромуванням.

Гальванічне хромування широко поширене на судноремонтних підприємствах. Воно забезпечує відновлення розмірів деталей, підвищення їхньої зносостійкості й корозійної стійкості. Хромовані деталі залежно від призначення можуть мати тверде, гладке й пористе покриття.

Останнє найбільше часто застосовують у судновому машинобудуванні й ремонті. Тверде й гладке покриття відрізняються підвищеною твердістю, при ремонті ці види застосовують для відновлення посадок і сполучень деталей, де не потрібно постійна масляна плівка. Для одержання таких покриттів застосовують ванни з низькою концентрацією хромового ангідриду

Пористе хромування можна одержати механічним, хімічним і електрохімічним способами
При механічному способі перед хромуванням на поверхні деталі наносять поглиблення у вигляді каналів або пор, які зберігаються після осадження хрому. При такому способі відпадає необхідність в анодній обробці покриття хрому

При хімічному способі пористість одержують травленням шару хрому в соляній кислоті. Електрохімічний пористий хром виходить за рахунок анодної обробки хромованої поверхні, отриманої при підвищених плотностях струму й знижених температур ванни, при яких утвориться сітка тріщин у шарі хрому, що проявляється при травленні

Основними характеристиками пористо хромових покриттів є твердість, зносостійкість, пористість і маслоемкость. Такі якості досить коштовні для деталей, що працюють в умовах граничного тертя, наприклад поршневих кілець і втулок циліндрів ДВС або компресорів.

Застосування хромованих поршневих кілець зменшує їхнє зношування в 3-5 разів, одночасно знижується зношування не-хромованих циліндрових втулок на 20-30%. Найкращі результати дають покриття, що мають пористість 30-40% поверхні. Твердість хромових покриттів досягає 8504-1200 одиниць по Виккерсу недоліках хромових покриттів відносять: зниження усталостной міцності деталей, покритих хромом, на 15-25% через те, що в покриттях виникають значні напруги розтягання.

Відновлення деталей осталиванием. Осталиванием називають процес електролітичного осадження заліза на поверхню відновлюваної деталі. Цей процес відрізняється від хромування застосуванням розчинних анодів, більше дешевих і малотоксичных електролітів. Швидкість протікання процессапри осталивании вище. Так, наприклад, вихід заліза по струму досягає 80-90% замість 12-15% при хромуванні. Як електроліти застосовують розчини хлористого заліза. Товщина осаджується слоя, що, заліза звичайно 2-3 мм. Твердість покриття регулюється й залежить від щільності струму.

Технологічний процес осталивания складається з наступних операцій: очищення деталей, механічної обробки поверхонь, складання деталей на підвіски ванни, ізоляції місць, що не підлягають осталиванию, анодної обробки, промивання в гарячій воді, осталивания, промивання в гарячій воді, механічної обробки й контролю якості. Якщо від осталенных деталей потрібна висока твердість, то їх упрочняют: цементують із наступним загартуванням, хромують, сульфоцианируют та ін.

Відновлення деталей металізацією напыливанием Металізацією напыливанием називають процес нанесення розплавленого металу струменем стисненого повітря або інертних газів на поверхню деталі. Для цих цілей застосовують спеціальні апарати-металлизаторы, у які подають дріт для розплавлювання її електричною дугою, струмами високої частоти або ацетиленокислородным полум'ям.

Розплавлений метал распыливается стисненим повітрям і наноситься на поверхню літали. Цей спосіб дозволяє створювати якісні покриття з різних металів, включаючи багатошарові покриття на деталях суднових механізмів з різних металів (сталь, чавун, бронза, алюміній і ін.), будь-якої конфігурації й розмірів.

Технологічний процес відновлення зношених деталей металізацією напыливанием складається з операцій: підготовки деталей до металізації, нанесення покриттів, механічної обробки й контролю якості покриття. При відновленні деталей гарячим способом їх нагрівають до відповідних температур залежно від марки стали. При нагріванні деталей змінюються структура й механічні властивості матеріалу. Пластичну деформацію деталей здійснюють роздачею, осіданням і обтисненням їх.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009