Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Складання суднових механізмів
При роздачі деталей типу втулок збільшується зовнішній діаметр. Обтиснення деталей застосовують для відновлення внутрішнього розміру деталей типу втулок з кольорових сплавів: бронзи, латуні й сплавів алюмінію.

Зовнішній діаметр деталей після обтиснення відновлюють до первісного розміру металізацією розпилюванням, електролітичним осталиванием, наплавленням. Відновлення деталей склеюванням. Склеювання різних деталей пояснюється механічним зчепленням, адсорбційною, хімічною й електричною взаємодією молекулярних сил. При ремонті застосовують карбонільний клей на основі смоли БФ і эпоксидный.

Технологічний процес склеювання складається з операцій: очищення поверхонь, що склеюються, знежирення їхнім ацетоном, підготовки клею, нанесення його на склеюються поверхности, щоМ, з'єднання поверхонь і сушіння клею при температурі° 20 С. Компоненти, що входять до складу эпоксидных компаундов, можуть викликати роздратування шкірного покриву й слизуватих оболонок, тому при роботі необхідно дотримувати правил техніки безпеки. Особливості технологічного процесу ремонту головних і допоміжних суднових механізмів.

Суднові механізми ремонтують різними способами: відновлення геометричної форми їхніх деталей - механічною обробкою; нанесенням на їхній поверхні шару металу й заміною зношених деталей новими. Залежно від умов, у яких виконують ремонт механізмів, вибирають найбільш доцільний спосіб, що забезпечує високу якість ремонту й найменшу його собівартість.

Послідовність виконання операцій при ремонті встановлюють із урахуванням їх особливостей. Наприклад, правильне взаємне розташування робочих поверхонь деяких деталей відновлюють виправленням, а після виправлення базові поверхні деталей піддають механічній обробці. Для проточування або розточування деталі встановлюють і закріплюють по найбільш точних незношених поверхнях.

Вибір і створення настановних баз при ремонті деталей є більше складним завданням, чим при їхньому виготовленні. У більшості випадків ремонтовані деталі мають неправильну геометричну форму й деформації. У багатьох деталей відсутні первісні настановні бази. Після відновлення або виправлення базових поверхонь ремонтують всі інші зношені поверхні деталей
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009