Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт валопроводов і двигунів

Застосовують і різні пристосування з гідравлічними домкратами. Деякі судноремонтні підприємства використовують спеціальні пристрої - агрегати, за допомогою яких роблять гайки, що кріпить гребний гвинт, і зйомку, гребних гвинтів, їхнє навантаження на транспортні засоби, а також виїмку гребних валів і навантаження, выпрессовку дейдвудных втулок і інші операції.

Операції зняття гребних гвинтів виконують у такий последовательностй: видаляють стопори гайки, страгивают гайку й гребний гвинт, згортають гайку й знімають гребний гвинт. Після видалення гребних валів выпрессовывают дейдвудные втулки за допомогою гідравлічних або гвинтових пристосувань, призначених для запресовування й выпрессовки подібних деталей. Деталі валопровода, що вимагають ремонту, направляють у відповідні цехи.

Там їх оглядають, обмірять шейки й облицювання, визначають розміри биття шийок валів і базових поверхонь фланців, перевіряють різьблення на гребному валу, у знімній муфті, гайках і стан шпонкових пазів. Виявлені на валах і інших деталях тріщини, корродированные місця й інші дефекти ретельно досліджують із погляду впливу їх на міцність деталі. Визначають глибину й довжину тріщин.

Робочі шейки валів і облицювання замірять за допомогою мікрометричних скоб у двох взаємно перпендикулярних напрямках і по трьох перетинах по довжині. За результатами вимірів знаходять еліптичність і конусность шийок. Якщо порушення геометричної форми шийок виявиться вище припустимого, вали ремонтують. Биття базових поверхонь фланців валів визначають на верстатах за допомогою штатива з індикатором.

Вал установлюють у центри верстата й повільно повертають. Якщо биття перевіряється поверхности, що, виявиться вище припустимого, то такі вали ремонтують. На кожні 100 мм діаметра фланця допускається торцеве биття до 0,03 мм, по виступах, що центрують, і западинам-до 0,03 мм, а по циліндричній поверхні фланця - до 0,01 мм. Вали, у яких биття поверхонь, що перевіряються, не виходить за межі норм, перевіряють на верстатах у спареному виді.

Спочатку спаровують гребний вал з першим проміжним, потім перший проміжний - із другим і т.д. На гребних валах перевіряють стан облицювань. При зношуванні їх до 50% від первісної радіальної товщини облицювання проточують на найближчий ремонтний розмір. При зношуванні облицювання понад 50% її заміняють. Дейдвудные труби й кронштейни мають втулки, що працюють як підшипники.

Звичайно втулки, розташовані на носовій частині труби, выпрессовывают усередину судна, а кормові - назовні. Внутрішню робочу поверхню металевих втулок облицьовують деревинно-шаруватими пластиками, текстолітом, гумою, пластмасою, а іноді заливають антифрикційними сплавами. Деталі дейдвудного й перебіркового сальників оглядають і замірять. Що зносилися від просідання вала напрямні й натискна втулки, а також кришки сальника заміняють

Замірять радіальний зазор між антифрикційним заливанням і шейками вала опорних підшипників проміжних валів. Зношування антифрикційного шару допускається до 50% від первісного, товщина шару, що залишається, антифрикційного сплаву на вкладишах підшипників повинна бути не менше 1,5 мм. Верхні й нижні вкладиші оглядають. На їхніх поверхнях виявляють відшаровування антифрикційного шару й тріщини. Після огляду вирішується питання про спосіб їхнього ремонту. Завзяті підшипники оглядають.

У результаті огляду й вимірів визначають осьові зазори між завзятими скобами або кулачками й завзятим диском вала. Осьові зазори, при яких підшипники підлягають ремонту, визначають по суднових документах. Визначають розмір шару, що залишився, антифрикційного сплаву, що повинен бути не менше 1,5 мм. Після дефектации й призначення способу ремонту деталі валопровода направляють на ремонт
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009