Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт валопроводов і двигунів

Всі елементи валопровода піддають зовнішньому огляду. Виявлені дефекти замірять і заносять у спеціальний журнал. Потім відвертають гайки сполучних болтів фланців валів, болти выпрессовывают, вал проставыш, що не має на фланцях виступів, що центрують, видаляють, вали переміщають уздовж осі обертання доти, поки виступи, що центрують, одного фланця проміжних валів не вийдуть із западин, що центрують, на іншому фланці.

Перед розбиранням валопровода замірять товщину фундаментних прокладок під опорними й завзятими підшипниками, становлять схеми розташування прокладок на кожному фундаменті підшипника із вказівкою їх толщин і виконують або перевіряють маркування всіх основних деталей валопровода. До зйомки гребних гвинтів замірять осьові зазори між їхніми торцями й торцями кронштейнів або дейдвудных втулок.

При цьому гребні вали повинні бути з'єднані із проміжними й завзятими валами. За допомогою довгого щупа замірять у чотирьох положеннях (верх, низ, праворуч і ліворуч) у кожного торця радіальні зазори між Дейдвудными втулками й шейками валів. Результати вимірів записують у журнал. Перевіряють правильність посадки й кріплення гребних гвинтів, а також осьовий натяг, необхідний для наступного закріплення гребних гвинтів на конусах валів. Виконавши всі виміри, роз'єднують фланцеві з'єднання валів выпрессовкой сполучних болтів.

Потім видаляють вал проставыш і зміщають уздовж осі обертання проміжні вали доти, поки виступи, що центрують, не вийдуть із западин. Злами й зсуви замірять на кожному фланцевому з'єднанні, вали піднімають із опор, укладають на заздалегідь підготовлені прокладки й транспортують у цех для ремонту

Перед виїмкою гребного вала з'ясовують напрямок, по якому будуть виводити вал з корпуса судна, після чого готовлять оснащення для страгивания й зйомки гребних гвинтів і вытаски валів. Гребні гвинти страгивают і знімають із конуса гребного вала різними способами.

Найбільш раціональним є гідропресовий спосіб, сутність якого викладена раніше.
На судноремонтних підприємствах застосовують і інші способи. Наприклад, між торцями маточини гребного гвинта й ахтерштевня забивають сталеві клини. Іноді застосовують різні стяжки, наприклад, що мають тяги з різьбленням на одному кінці, і захоплення, зачіплювані за лопати гвинта, - на іншому.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009