Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт валопроводов і двигунів
Износы й ушкодження деталей валопровода: У процесі експлуатації судна валопровод і окремі його елементи зношуються й ушкоджуються. Износы й ушкодження виникають як від основних, так і від додаткових навантажень, що діють на валопровод, а також від таких факторів, що сприяють зношування, як корозія, ерозія, пружні й пластичні деформації й ін. До основних навантажень, сприйманим валопроводом, відносять реакції від крутний моменту двигуна, упор гребного гвинта й ваги окремих елементів валопровода.

До додаткового відносять навантаження, що виникають від місцевого скривлення осьової лінії валопровода, випадкових ударів об гребний гвинт і ін. Якщо основні навантаження є неминучими для нормальної роботи суднового валопровода (їхні значення й напрямок розглядаються в інших курсах), то додаткові є випадковими й небажаними, не залежними від нормальної роботи валопровода і їх прагнуть зменшувати конструктивними, технологічними, і експлуатаційними заходами.

Скривлення осьової лінії валопровода виникає від багатьох причин, однак основними з них є загальна й місцева деформації корпуса судна, износы тертьових поверхонь деталей суднового валопровода й ін. Спільна робота корпуса й валопровода при загальній деформації корпуса судна вивчені акад. Ю. А. Шиманським.

При загальній поздовжній деформації корпуса судна в матеріалі елементів валопровода виникають нормальні знакозмінні напруги, розміри яких визначають виходячи з наступних міркувань. значно менше одиниці. Отже, і додаткові напруги у валопроводе, викликані загальним вигином корпуса судна, будуть малі в порівнянні з напругами, що виникають у корпусі судна.

Скривлення осьової лінії валопровода від місцевих деформацій корпуса судна приводить до расцентровкам його й значних износам і ушкодженням шийок валопровода й підшипників. Під расцентровкой валопровода розуміють порушення прямолінійності осі валопровода або на всім його протязі, або на частині його довжини. Однієї з багатьох причин, що викликають расцентровку валопровода, є також зношування робочих поверхонь шийок валів і їхніх підшипників.

При скривленні лінії валопровода основні навантаження передаються через вигнутий вал, а це викликає додаткові напруги в шейках вала й опорних підшипників, що негативно позначається на роботі всього валопровода. Износы й ушкодження валопровода, коли судно перебуває на плаву, виявляються в процесі його дефектации, що здійснюється в певній послідовності.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...


запчасти донг фенг в миассе
Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009