Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт трубопроводів

Труби й деталі арматур, на поверхні яких виявлені тріщини, вм'ятини, корозійні роз'їдання, свищі й інші дефекти, ремонтують. При дефектации враховують і економічні міркування: що вигідніше-ремонт або заміна. Намічають технологічний процес ремонту: наплавленням металу, проточкою, виправленням, заваркою й іншими способами. Метал на торці фланців, труб або арматур наплавляють при наявності на них окремих раковин, глибина яких не перевищує 15% від первісної товщини фланця.

Проточку фланців, труб і арматур роблять у тому випадку, якщо товщина їх після такої обробки буде становити не менш 90% первісної. Якщо фланці й деталі не можна відремонтувати, їх заміняють новими. Якщо довжина дефектної ділянки труби становить менше однієї третини її довжини, то ремонтують нарощуванням. Виправлення вм'ятин допускається, якщо їхня довжина не перевищує 3/2 діаметра труби й 1/6 окружності труби. Дозволяється заварка тріщин при механічних ушкодженнях труб.

Кришки клапанів, кранів, клинкетов, теплообмінних апаратів, штоки, кришки сальників, тарілки клапанів заміняють при наявності в них тріщин, свищів, пористості, розшарування металу, раковин, глибина яких досягає 40% первісної товщини виробу; зменшення товщини деталі більше 10% від первісної, скривлення осі, зношування різьблення, ослаблення в місцях посадки також викликають необхідність заміни таких виробів.

Деталі, що мають граничне зношування по технічних умовах, визнають негідними й заміняють. Корпуса арматур, що витримали гідравлічні випробування при заданому постійному тиску протягом 10 хв, уважаються придатними для подальшої експлуатації. Після повної дефектации трубопроводів і арматур остаточно уточнюють обсяг по ремонтній відомості й становлять графік робіт.

Ремонт трубопроводів і арматури виконують у такій послідовності: очищення труб і арматури; ремонт за допомогою зварювання й пайки; виправлення труб; усунення не плотностей у з'єднаннях. Очищення труб і арматури. Труби й арматури очищають від іржі й забруднень будь-яким способом. Механічне очищення роблять на спеціальних верстатах із пневматичним або електричним приводом, шарошками, сталевими щітками або фрезами. Застосовують також очищення труб і арматури зволоженим піском або дробом.

Останні два способи дозволяють одночасно очищати зовнішню й внутрішню поверхні труб. Хімічне очищення виконують у водяних розчинах кальцинованої соди, тринатрийфосфата, мила, рідкого скла й інших мийних засобів, що забезпечує повне видалення забруднень. При цьому способі очищення потрібне повне дотримання правил техніки безпеки в частині встаткування приточно-витяжної вентиляції, зберігання хімікатів, готування розчинів з урахуванням токсичності застосовуваних речовин
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009