Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт трубопроводів

Скоби, гаки, що мають зношування більше 10% первісного розміру, підлягають заміні. Тріщини не допускаються. Погнуті шлюпбалки правлять у нагрітому стані при температурі 750-800° С. Тріщини на шлюпбалках заварюють із дотриманням технічних умов, передбачених Правилами Регістра. Зварювання роблять електродами типу Э42.

Для поліпшення структури основного й наплавленого металу, а також зменшення напруг після зварювання їх отжигают. Ремонт металевих шлюпок полягає в постановці вставок на ушкоджені частини зовнішнього обшивання шлюпки. Після ремонту випробовують шлюпковий пристрій відповідно до вимог Правил Регістра. Міцність шлюпбалок перевіряють спуском шлюпок на воду з повним вантажем плюс 10% від всього навантаження.

Шлюпбалки типу, що завалюється, після ремонту піддають статичному випробуванню при повному вильоті на подвійне робоче навантаження протягом 10 хв. Результати випробувань визнають позитивними, якщо при згаданих навантаженнях не буде виявлено залишкових деформацій. Шлюпки й повітряні ящики перевіряють на непроникність. Гаки, блоки, вертлюги й інші знову виготовлені деталі піддають пробним випробуванням на подвійне навантаження

Ремонт суднових трубопроводів і систем: Износы й дефектация трубопроводів. Износы, ушкодження й руйнування трубопроводів і систем проявляються у вигляді корозійних і ерозійних роз'їдань, порушень щільності з'єднань, вм'ятин, тріщин, свищів і розривів.

Корозійні роз'їдання сталевих труб, сталевої й чавунної арматур є результатом хімічної й електрохімічної корозії на їх внутрішніх і зовнішніх поверхнях. Ерозійні роз'їдання внутрішніх поверхонь труб виявляються в місцях їхніх вигинів і відгалужень. Демонтаж трубопроводів для ремонту.

Технологічний процес демонтажу трубопроводів складається з наступних операцій: маркування труб відповідно до демонтажної схеми, роз'єднання труб і арматури, звільнення їх від ізоляції й підвісок, очищення від іржі, фарби й бруди. Після доставки труб у цех роблять остаточну дефектацию трубопроводів і арматур. Основними способами дефектации є зовнішній огляд і гідравлічні випробування. Дефектацию арматури роблять окремо від труб і при цьому виконують ретельне очищення й огляд, гідравлічні випробування, вимір износов і зазорів деталей і сполучень.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...


Сумку купить сюда http://brendmag.com.ua - БрендМаг.
Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009