Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт трубопроводів
Буксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків. Буксирні арки ушкоджуються тросами й часто мають прогини, поломки й тріщини по зварених швах.

Бітенги й кнехти перевіряють на надійність кріплення й відсутність тріщин і вм'ятин. Износы буксирних гаків у робочій частині усувають електродуговим наплавленням, а при наявності тріщин або поломок гаки заміняються новими. Гаки й інші деталі виготовляють штампуванням, а при індивідуальному виробництві-вільноюою малодоходним з наступною термічною обробкою по технічних умовах, зазначеним у кресленні.

Ремонт буксирного гака з гідравлічним затвором складається в заміні окремих деталей гідроциліндра: плунжера, клапана, штока, пружини й ін. По закінченні ремонту внутрішню порожнину гідроциліндра заповнюють маслом ГТН за ДСТ 861-57.. Тертьові поверхні гака після ремонту змазують. Всі зварювальні роботи при ремонті буксирних арок і гаків виконують якісними електродами типу Э42.

Всі деталі буксирного пристрою після ремонту здають представникові Річкового Регістра РСФСР. Буксирний гак випробовують пробним статичним навантаженням, рівної подвійному тяговому зусиллю гака протягом 10 хв. Буксирні арки після ремонту або виготовлення випробовують під навантаженням, рівної подвійному значенню максимального ТЯГОЕОГО зусилля на гаку. При цьому пружні деформації арок під навантаженням не повинні перевищувати 1/500 відстані між опорами.

Після зняття навантаження залишкові деформації не допускаються. Ремонт шлюпкового пристрою. Огляд шлюпок полягає в зовнішньому огляді для перевірки на відсутність тріщин, водотечности самих шлюпок і повітряних ящиків. Огляд шлюпбалок з їхнім озброєнням роблять для визначення міцності й придатності до подальшої експлуатації. При зношуванні втулок стандерсов поворотних шлюпбалок більше 1мм останні заміняють.

При зношуванні шийок шлюпбалок більше 2 мм по діаметрі шийки відновлюють электро-наплавкой. Зношування сферичної п'яти шлюпбалки допускається до 3 мм. При огляді шлюпок типу, що завалюється, виявляють износы й ушкодження піднімальних механізмів. Збільшення міжцентрової відстані шестірні піднімального механізму ке повинне бути більше 2 мм; вироблення зубів тестерни на сторону допускається до 1 мм, вироблення струмка шківа - до 5 мм, зношування втулки шківа-не більше 1 мм.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009