Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт суднових пристроїв і систем

Після наплавлення відновлені ділянки зачищають абразивними колами. При значних износах і деформації елементів вузла ремонт зводиться до вирізки муфти з корпуса насадки з наступним наплавленням на зовнішню її поверхню шару металу й механічній обробці на верстаті. Після наплавочних робіт муфту підганяють по конусі баллера, центруют по струні з корпусом насадки й приварюють до неї. Деформації насадок усувають виправленням.

Якщо виправлення недоцільне, дефектну насадку заміняють. Ослаблення кріплень стабілізаторів усувають подваркой ослаблених місць і постановкою додаткових деталей на місця, ослаблені приваркой. Ремонт суднових пристроїв і систем: Кермові пристрої. Періодично представники Речно "про Регістр РСФСР піддають кермові пристрої судів оглядам, які включають зовнішній огляд і випробування в дії.

При зовнішньому огляді кермо перевіряють у надводній частині, і лише при наявності несправностей судно піднімають на сліп або в дока й роблять детальний огляд усього кермового пристрою. При огляді перевіряють стан опорного палубного підшипника, сектора, румпеля, ланцюгів, передач, тросів, шківів, валиків, штурвала й деталей керування. На сліпі визначають стан баллера, пера керма й ребер, петель, штирів керма й підшипників.

До числа дефектів і ушкоджень, які приводять до ненадійності керування судном, відносять: вигин пера керма, наявність поломок і тріщин у рамі пера, петлях, пятке, баллере, секторі, румпелі; граничні износы, тріщини й злами в зубах передатних шестірень, штуртросной проводки, а також у пальцях і втулках напрямних блоків; граничні износы штирів і втулок у петлях ахтерштевня; несправність штуртросной проводки; несправність запасного кермового приводу.

Правила технічної експлуатації й ремонту судів установлюють середні швидкості зношування деталей і швидкості зазорообразования у вузлах тертя, знаючи які легко знайти ремонтні розміри деталей. При граничному зношуванні шийок і інших посадкових місць баллера відновлення їх роблять по наступному технологічному процесі. Зношені шейки баллера проточують на токарському верстаті ін чистого металу.

При установці баллера на верстаті базою можуть служити кінцева посадкова частина й робоча частина фланця. Наплавлення шийок роблять по гвинтовій лінії на спеціальному верстаті при вертикальному положенні баллера. Такий спосіб наплавлення виключає значні деформації баллера й забезпечує високу продуктивність праці при наплавленні.

При змісті вуглецю в металі баллера більше 0,2% рекомендується підігрівши його до 200° С у процесі наплавлення. Після наплавлення й отжига баллер обробляють на верстаті, у результаті чого шейки повинні задовольняти певним технічним умовам, зазначеним на кресленні: по конусности, бочкообразное(tm), еліптичності й перекосу шийок.

При дефектации баллера особлива увага варто обертати на тріщини, наявність яких може викликати аварію. Виявлені тріщини перед заваркою вирубують по всій довжині й глибині, кінці засверливают, заварюють електродами марки Э42А с дотриманням технічних умов на виконання зварювальних робіт, передбачених Правилами Регістра. При змісті вуглецю в металі баллера більше 0,2% перед заваркою рекомендується підігрівши баллера до 200° С.

Для поліпшення структури основного й наплавленого металу, а також зменшення внутрішніх напружень після заварки роблять термічну обробку-нормалізацію, сутність якої полягає в наступному: нагрівають сталь на 50-70° С вище верхньої критичної крапки АС3, витримують при цій температурі й потім прохолоджують на повітрі. Нормалізація забезпечує більше високі механічні властивості стали, чим отжиг.

Після нормалізації місця заварки обробляють наждаковим колом. При вигині баллера керма виправлення його роблять у гарячому стані, нагріваючи до 850-900° С. Після виправлення баллер піддають отжигу або нормалізації. Виправлення здійснюють на чавунній плиті або токарському верстаті. При скручуванні баллера старий шпонковий паз заварюють электронаплавкой, потім роблять отжиг, механічну обробку, розмітку й фрезерование нового паза
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009