Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт суднових пристроїв і систем

Статичне зрівноважування двох- і шести лопатевих гребних гвинтів роблять аналогічно зрівноважуванню чотирьох лопатевих. Для статичного балансування гребного гвинта з непарним числом лопат його закріплюють на валу-оправленню й установлюють на стенд. Після двох-трьох оборотів гвинта визначають легку, важку й середньої ваги лопати й маркірують їх відповідно "Л", "Т", "З".

Потім на лопатах "Л" і "Про закріплюють вантажі, що врівноважують, так, щоб гребний гвинт прийняв байдужну рівновагу. Після підрахунку вантажів, що врівноважують, визначають кількість металу, який необхідно зняти з лопат "Т" і "З". Для чого на лопаті "Л" закріплюють вантаж, що врівноважує. Тому для забезпечення рівноваги гвинта необхідно з лопати "Т" зняти така кількість металу, щоб після цього вага кожної із трьох лопат був близький до ваги лопати "Л".

З лопати "Т" необхідно зняти кількість металу, рівна ваги вантажів, що врівноважують, прикріплених до лопати "Л", а з лопати "З" - кількість металу, рівна різниці ваги вантажів, що врівноважують, укріплених на лопаті "Л" і "З".

Наприклад, якщо при зрівноважуванні трилопатевого гвинта на кінці лопати "Л" укріплений вантаж, що врівноважує, вагою ав кгс, а на кінці лопати "З" - 8 кгс, те при балансуванні необхідно зняти: з лопати "Т" Gyp - а, з лопати "З". Місце розташування вантажів, що врівноважують, визначається по формулі.

Для перевірки статичної врівноваженості гребного гвинта на кінцеву крайку будь-якої лопати закріплюють контрольний вантаж. При установці контрольного вантажу отбалансированный гребний гвинт повинен почати обертання або перекочування по опорних планках або опорних дисках стенда. Вузол баллер-муфта піддається внескам, тому що значні зусилля, сприймані насадкою й баллером, погана змащення й наявність абразивного середовища сприяють швидкому збільшенню зазорів у вузлі тертя

Що приводить до ударів при поворотах насадки й бортовій хитавиці. Деформація насадок, тріщини й ослаблення кріплень стабілізаторів виникають в основному від ударів об підводні й плаваючі предмети, а також від поломок гребних гвинтів. Основними заходами щодо усунення износов і ушкоджень насадок від ерозії є: наплавлення на зношені поверхні шару металу електродами марки 13КН/ЛИВТ. Наплавлення роблять по заздалегідь складеному технологічному процесі.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009