Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт суднових пристроїв і систем
Статичне й динамічне балансування. Тому що вектор-момент від сил неврівноваженості- буде обертатися разом з деталлю, то моменти від додаткових зусиль у підшипниках відповідно також змінюють свій напрямок.

Це викликає пульсуючі зусилля в напрямку, перпендикулярному осі підшипників, які викличуть вібрацію, особливо сильну при резонансі. Тому що динамічні пари сил виникають тільки при обертанні деталі, динамічне зрівноважування роблять на спеціальних верстатах з розкручуванням деталі до певного числа оборотів у хвилину.

Такі деталі спочатку приблизно врівноважують статично, щоб не порушити точності верстата при динамічному балансуванні й спростити динамічне зрівноважування. При динамічному зрівноважуванні додаванням або зняттям вантажів прагнуть сполучити центр ваги деталі з її віссю обертання й зробити геометричну вісь обертання головною центральною віссю інерції.

Для обертових деталей, у яких довжина Ь значно більше діаметра, статичне зрівноважування недостатньо. Такі деталі можуть бути врівноважені тільки динамічно на спеціальних верстатах. Статичному зрівноважуванню (балансуванню) піддають усе без винятку гребні гвинти. Але тому що статичне балансування усуває тільки перший вид неврівноваженості, а динамічна - обидва види, того одного статичного зрівноважування для деяких гвинтів недостатньо.

При статичному балансуванні гребний гвинт із парним числом лопат закріплюють на валу-оправленню й установлюють на стенд. Якщо гребний гвинт неврівноважений, то під дією неврівноваженої маси він почне повертатися. Більше важкі лопати займуть нижнє положення, на важких лопатах крейдою роблять відповідну позначку "Т". До кінців легких лопат кріплять вантаж, що врівноважує, у формі спеціальних струбцин, свинцевих кульок із пластиліном і т.п.

Вантажі підбирають доти, поки гвинт не прийме байдужної рівноваги. На поверхнях маточини й важких лопат визначають місця, з яких будуть знімати метал; щоб не зіпсувати поверхні лопат, прагнуть зняти метал з поверхні маточини в чотирьох лопатевого гребного гвинта виявляться легенями дві лопати, то метал знімають із обох важких лопат.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

как выбрать смазку рекомендую таблетки для возбуждения для женщин intimboutique.com.ua

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009