Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт робочих пристроїв

Технологія обробки поліетиленових труб складається з наступних операцій: різання труб і зняття фасок; нагрівання й обробка труб; гнучка труб; зварювання; гідравлічні випробування. Кінці труб під обробку нагрівають у ванні з дистильованим гліцерином до температури. Розвальцьовування й від бортівку труб виконують у нагрітому стані.

Труби гнуть тільки гарячим способом по дротових шаблонах, виготовленим по старих трубах, по місцю на судні або з макета. Як наповнювачі при гибке труб використовують гумові трубки, спеціальні навиті пружини або чистий річковий пісок. Размеченый ділянка труби для гнучкі нагрівають в електропечі гарячим повітрям до 110-120° С. Зварювання труб здійснюють двома методами: оплавленням і прутковим зварюванням з азотним теплоносієм. Обидва методи забезпечують якісне з'єднання труб.

Більше ефективне зварювання поверхневим оплавленням, при цьому знижується трудомісткість зварювальних робіт при виготовленні суднових трубопроводів в 1,5-2,0 рази в порівнянні із прутковим зварюванням. Все-таки кращий і більше рівномірне нагрівання може бути отриманий" в електричних нагрівачах. Спостереження за температурою нагрівання здійснюють за допомогою термопар.

Контроль якості зварених з'єднань суднових трубопроводів складається з операції: контролю технології зварювання; зовнішнього огляду зварених з'єднань; гідравлічних випробувань зварених з'єднань. Останні роблять на тиск, зазначений у кресленні, при температурі води 15-25 ° С с витримкою під тиском не менш 15 хв. Монтаж і кріплення трубопроводів на судні виконують на підвісках з гумовими прокладками.

Поліетиленові труби звичайно встановлюють на відстані не менш 250 мм від гарячих трубопроводів і пристроїв з температурою стінки не більше 60° С. При цьому варто охороняти їх від впливу підвищених температур. При ремонті в районі поліетиленових трубопроводів останні захищають від впливу зварювальної дуги, іскор і бризів металу. При експлуатації поліетиленових трубопроводів можливі наступні ушкодження: текти у зварених з'єднаннях; текти в рознімному з'єднанні; поломка труб; замерзання води в трубопроводі.

При незначних ушкодженнях поліетиленових труб допускається ремонт за допомогою паяльника. Перед початком ремонтних робіт труби повністю осушують від рідин. Электропаяльник нагрівають до температури 250° С, вставляють у місце ушкодження труби, нагрівають ушкоджену частину до оплавлення й обжимають місце ушкодження до закриття тріщини.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

Акционная, акриловый герметик цена .

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009