Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт крыльевых пристроїв

Ставлять прокладки на місце й затягують болти кріплення фланця з корпусом, перевіряючи при цьому положення склянки щодо осьової лінії вала по струні. Перестановка й заміна крил. Перестановка крил може бути викликана або необхідністю усунення порушень геометричних параметрів крыльевого пристрою або потребою ремонту корпуса в районі установки крил. Заміняють крила при значних аварійних ушкодженнях.

При перестановці крил спочатку маркірують всі знімні прокладки. Потім, відвернувши гайки фланцевих з'єднань, обережно опускають крила на домкратах і забирають з-під корпуса на період ремонту. Щоб уникнути руйнування компаунда не слід наносити удари по прокладках і фланцям. Процес монтажу крил складається з операцій: підготовки поверхонь з'єднань (очищення й нанесення розділового шару воску).

Установки крил на місце й перевірки правильності їхнього положення по настановному куті; виміру зазорів між фланцями й корпусом, виготовлення фіксуючих шайб або клинових прокладок; установки фіксуючих шайб або клинових прокладок і кріплення на болти; перевірки настановних кутів крил; заповнення зазору між фланцями эпоксидным компаундом. Схема перевірки настановного кута атаки крил: Досить відповідальною операцією є перевірка настановного кута атаки, кута нахилу площини крила до крыльевой лінії.

Існує кілька способів визначення настановних кутів: по струнах; за допомогою нівеліра або теодоліта; оптичним квадрантом (лінійкою ЛКО-1). Для перевірки настановного кута квадрантом ЛКО-1 у судна, поставленого на рівний кіль, спочатку натягають струну 1 по КЛ. Струна повинна стосуватися задніх крайок носового й кормового крил. Потім установлюють перевірочну лінійку, визначають кут нахилу КЛ до горизонталі.

Закріпивши перевірочну лінійку ЛКО-1 на площині крила, замірять настановний кут відносно. Сума цих кутів дорівнює настановному куту а відносно КЛ. Якщо корпус не поставлений на рівний кіль , то додатково замірять кут нахилу ОЛ до горизонталі а (при дифференте на ніс кут позитивний). Настановний кут крила відносно КЛ у цьому випадку буде дорівнює. Відхилення кута, що допускається, становить ±°5 , тому виміри повинні бути виконані з високою точністю

Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009