Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт крыльевых пристроїв

Ці дефекти можна усунути наплавленням неодружених валиків на бічних поверхнях кронштейна. Поперечне вкорочення металу в зоні нагрівання при зварюванні дозволяє підняти вісь втулки до 3 мм. При значних вертикальних зсувах і перекосах склянки доводиться робити наскрізні підрізи в тілі кронштейна й навіть відрізати повністю нижню частину кронштейна й потім знову приварювати. У період виправлення й зварювання положення склянки кінцевого кронштейна безупинно контролюють по струні осьової лінії вала.

Поверхня оброблення крайок перед зварюванням знежирюють уайт-спіритом або ацетоном, а біля шовну зону покривають захисним шаром каоліну або обкладають азбестом щоб уникнути ушкодження полірованої поверхні при влученні бризів металу. Зварюють при температурі навколишнього повітря не нижче +10° С. Неодружені валики швів після зварювання зрубують і роблять чорнове й чистове шліфування. Усунення тріщин у деталях крыльевых пристроїв. При ремонті найчастіше зустрічаються наскрізні тріщини на стійках і на ножах крыльевого пристрою.

Процес усунення тріщин складається з операцій: засверловки й зенковки отворів діаметром 6-8 мм по кінцях тріщин; оброблення крайок пневмо-зубилом або повітряно-дуговий строжкой; очищення й знежирення крайок металу в місцях накладення швів; покриття околошовной зони захисним шаром каоліну; заварки тріщини з боку оброблення з наступним зачищенням шва після зварювання; вирубки контрольної канавки й подварки кореня шва; зачищення швів заподлицо із площиною стійки або крила.

Чорнового й чистового шліфування площини в місцях ремонту. Заміна кінцевого кронштейна. Ушкоджений кінцевий крон штейн, що має, крім деформацій, тріщини й розриви, заміняють новим. Спочатку ушкоджений кронштейн відрізають від площини кормового крила, потім відокремлюють болти з'єднання фланця кронштейна з корпусом і видаляють ушкоджений кронштейн.

Місця примикання фланця до корпуса ретельно очищають від залишків эпоксидного компаунда й забруднень. На спеціальну підставку встановлюють новий кронштейн і перевіряють положення осі його склянки по струні. По отворах у корпусі намічають центри отворів на фланці. Кронштейн знімають із місця й транспортують у цех для сверловки й зенковки отворів у фланці.

Знову встановлюють кронштейн на місце, натягають струну й перевіряють положення осі склянки. Після перевірки положення осі вала кронштейн прихоплюють до кормового крила й зварюють з'єднання, безупинно контролюючи положення осі склянки. При необхідності змінюють порядок зварювання. У зазорах між фланцем кронштейна й корпусом судна замірять розміри клинових прокладок і виготовляють їх у цеху.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009