Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт крыльевых пристроїв

Ці дефекти можна усунути наплавленням неодружених валиків на бічних поверхнях кронштейна. Поперечне вкорочення металу в зоні нагрівання при зварюванні дозволяє підняти вісь втулки до 3 мм. При значних вертикальних зсувах і перекосах склянки доводиться робити наскрізні підрізи в тілі кронштейна й навіть відрізати повністю нижню частину кронштейна й потім знову приварювати. У період виправлення й зварювання положення склянки кінцевого кронштейна безупинно контролюють по струні осьової лінії вала.

Поверхня оброблення крайок перед зварюванням знежирюють уайт-спіритом або ацетоном, а біля шовну зону покривають захисним шаром каоліну або обкладають азбестом щоб уникнути ушкодження полірованої поверхні при влученні бризів металу. Зварюють при температурі навколишнього повітря не нижче +10° С. Неодружені валики швів після зварювання зрубують і роблять чорнове й чистове шліфування. Усунення тріщин у деталях крыльевых пристроїв. При ремонті найчастіше зустрічаються наскрізні тріщини на стійках і на ножах крыльевого пристрою.

Процес усунення тріщин складається з операцій: засверловки й зенковки отворів діаметром 6-8 мм по кінцях тріщин; оброблення крайок пневмо-зубилом або повітряно-дуговий строжкой; очищення й знежирення крайок металу в місцях накладення швів; покриття околошовной зони захисним шаром каоліну; заварки тріщини з боку оброблення з наступним зачищенням шва після зварювання; вирубки контрольної канавки й подварки кореня шва; зачищення швів заподлицо із площиною стійки або крила.

Чорнового й чистового шліфування площини в місцях ремонту. Заміна кінцевого кронштейна. Ушкоджений кінцевий крон штейн, що має, крім деформацій, тріщини й розриви, заміняють новим. Спочатку ушкоджений кронштейн відрізають від площини кормового крила, потім відокремлюють болти з'єднання фланця кронштейна з корпусом і видаляють ушкоджений кронштейн.

Місця примикання фланця до корпуса ретельно очищають від залишків эпоксидного компаунда й забруднень. На спеціальну підставку встановлюють новий кронштейн і перевіряють положення осі його склянки по струні. По отворах у корпусі намічають центри отворів на фланці. Кронштейн знімають із місця й транспортують у цех для сверловки й зенковки отворів у фланці.

Знову встановлюють кронштейн на місце, натягають струну й перевіряють положення осі склянки. Після перевірки положення осі вала кронштейн прихоплюють до кормового крила й зварюють з'єднання, безупинно контролюючи положення осі склянки. При необхідності змінюють порядок зварювання. У зазорах між фланцем кронштейна й корпусом судна замірять розміри клинових прокладок і виготовляють їх у цеху.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...


Такси киев заказать самое дешевое такси.
Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009