Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт крыльевых пристроїв
Матеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні.

Після теплового різання крайок обов'язкова механічна обробка на глибину не менш 1 мм; при зварюванні деталей можливе вигоряння легуючих елементів і утворення структур, що викликають прискорення корозії. Найпоширенішими износами й ушкодженнями крыльевых пристроїв є вм'ятини, погнутості, тріщини й поломки площин крил і стійок кронштейнів. Усунення погнутості й вм'ятин на площинах крил.

Застосовують два способи виправлення: термопластический - при малих прогинах (до 5 мм на 1м довжини) і механічний-при більше значних. Термопластический спосіб виправлення полягає в тому, що в районі бухтины нагрівають до 1000° С обмежені смуги й потім прохолоджують водою. Виникаючі при цьому пластичні деформації стиску приводять до вкорочення волокон металу й усуненню бухтин.

Сталь XI8H9T, з якої зроблені крила, має коефіцієнт лінійного розширення в 1,5 рази більше, ніж малоуглеродистые стали, тому нагрівати треба високотемпературними джерелами дуже швидко, щоб уникнути появи выпучин і зламів.

При товщині металу менш 4 мм нагрівають плямами, уникаючи нагрівання швів і біля шовної зони; кількість смуг і плям нагрівання повинне бути мінімальним; допускаються при виправленні механічні впливи (проколачивание). Після виправлення зрубують заподлицо электро-прихватки, що кріплять рими пристосування, і зашлифовывают до чистоти поверхні Л6.

При значних вм'ятинах часто видаляють деформовані ділянки обшивання крила й заміняють новими. Усунення погнутості кінцевого кронштейна. Погнутість кінцевого кронштейна виявляють по струні, натягнутої по осі вала, або за допомогою візирної труби ВТ-4. Якщо вісь втулки зміщена по вертикалі й горизонталі більш ніж на ±2 мм, то правлять із підігрівом. Найбільш складним є процес усунення зсуву й перекосу яблука кронштейна у вертикальній площині.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

интернет магазин аксессуаров для оригинальных телефонов чехол для айфон 6 чехол для айфона 6с

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009