Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт гребного комплексу

Іноді наплавляють шар металу на сточенную різьблення, проточують наплавлена ділянка й нарізають різьблення первісного розміру. При ремонті конусних ділянок валів останні наплавляють і проточують на первісний розмір. Відлиті й попередньо оброблені облицювання піддають гідравлічному випробуванню тиском в 1,5 кгс/див2.

Пористість виливка усувають опусканням її в розплавлений свинець, або бакелитизированием, або просоченням карбинольными клеями. Облицювання великої довжини виготовляють із двох частин, і після посадки їх на вал стик заплавляют газо-ацетиленовим пальником. Насадку облицювань на вал роблять у гарячому стані. Доцільно в процесі насадки прохолоджувати місце посадки вала в рідкому азоті

Втулки кронштейнів гребних валів і дейдвудных труб. При виготовленні нової втулки відливають заготівлю, що після попередньої механічної обробки піддається гідравлічним випробуванням тиском на 0,5 кгс/див2. Обробку зовнішньої поверхні втулок виконують відповідно до розміру посадкового отвору кронштейна або дейдвудной труби з урахуванням напруженої посадки.

У втулок, залитих бабітом, перевіряють, щоб сплав на поверхні не мав тріщин, раковин, пористості, висипки й сторонніх включень і разом з тим мав би з металом втулки гарну адгезію. Якщо втулку набирають із пластин текстоліту або шаруватого пластику, то кріплять їх у втулці в спеціальних поздовжніх пазах, що мають перетин "ласточкина хвоста". У нижніх частинах рознімних і нероз'ємних втулок древесно-слоястый пластик набирають торцями до поверхні шийки вала.

У верхній частині втулок планки розміщають уздовж волокон через менше навантаження. Планки деревинно-шаруватого пластику набирають у втулки в розмоченому стані. У цей час використовують втулки з гумовими вкладишами. Гума має низький коефіцієнт тертя при змащенні водою. Дейдвудные втулки з гумовими облицюваннями виготовляють цельно-прессоваиными й сегментними

Дейдвудные сальники. Ремонт дейдвудных сальників я їхніх кришок полягає у відновленні зношених натискних втулок, тобто на заплічка втулки й напрямної склянки наплавляють метал, потім обробляють; частіше зношені втулки заміняють новими
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009