Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт гребного комплексу
Місце вигину вала нагрівають до температури700-750° С. Після цього під прогин установлюють домкрат, за допомогою якого й правлять вал. Щоб вал не просів після нагрівання від власної ваги, праворуч і ліворуч від місця нагрівання ставлять спеціальні опори, що запобігають провис.

Після виправлення вали перевіряють на биття шийок, торцевих, циліндричних і напрямних поверхонь виступів, що центрують, і западин на фланцях. При наявності биття зазначених поверхонь останні проточують усе за одну установку вала на верстаті. Заварка тріщин. Незначні й неглибокі тріщини на циліндричній поверхні вала усувають заваркою, якщо їхня глибина становить не більше 5% і довжина не більше 10% від діаметра вала.

Ремонт валів наплавленням. Циліндричні ділянки гребних і проміжних валів, уражені корозією, а також шейки валів відновлюють за допомогою электро-наплавки. Застосовують автоматичного, напівавтоматичного й ручну електродугову наплавлення, які забезпечують мінімальну, але достатню глибину провару при найбільшій продуктивності.

Ремонт шпонкових пазів. Стінки шпонкових пазів при невеликих вм'ятинах зачищають шаберами. При значних вм'ятинах (більше 25% довжини й 30% глибини паза) бічні стінки паза прострагивают або фрезерують на черговий ремонтний розмір або на вільний з мінімальним зняттям металу. Збільшення ширини паза допускається до 10% від первісної.

При обробленні пазів на валу на відповідну ширину обробляють і пази в маточині гребного гвинта або муфти. Іноді доводиться встановлювати східчасту або фасонну шпонку, що має в нижній частині ширину по пазу вала, а у верхній частині відповідній ширині паза в маточині гребного гвинта або муфти. Різниця по ширині верхньої й нижньої частин такої шпонки допускається не більше 5% нормальної її товщини, але не більше 4 мм.

Ушкодження окремих ниток різьблення в червоний а виправляють обпилюванням. При зминанні різьблення перевіряють на верстаті зняттям мінімальної стружки, після чого виготовляють нову гайку. При значному ушкодженні різьблення проточують і нарізають різьблення меншого діаметра за умови достатньої міцності різьблення.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009