Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт гребних гвинтів і роторів

При наскрізних ерозійних руйнуваннях і тріщинах на час зварювання встановлюють мідні або графітові прокладки щоб уникнути протікання металу, а також для формування посилення шва зі зворотної сторони. Наплавлення латунних гвинтів і роторів може бути виконана способом Бенардоса - вугільним електродом або аргонодуговой зварюванням, способом Славянова - металевим електродом з покриттям, а також газовим зварюванням. Перед наплавленням лопату підігрівають до температури 200-300° С.

На спеціалізованих ділянках успішно використовують механізовані стенди для обробки поверхні гвинтів після заплавки раковин. Стенд складається з маніпулятора для повороту гвинта в зручне при обробці положення, підвісний электро-бортштанги з набором спеціальних фрез і полірувальних кіл, а також підставки для підвіски электро-бортштанги на тросі. Коли зварювання й наплавлення лопат закінчене, гвинт установлюють на маніпулятор стенда й зачищають посилення шва й наплавлення заподлицо.

Після зачищення поверхня лопати шліфують наждаковим колом і полірують фетровими колами з наклееным шлифзерном: спочатку. Останнє полірувальне коло має покриття зі шліф порошку 6-12. Перед поліруванням роблять попереднє балансування гвинта, після полірування - остаточне балансування на стендах з підвищеною чутливістю. Виправлення гребних гвинтів і роторів.

Порушення геометричних параметрів усувають шляхом ручного або механізованого виправлення. Цей процес дуже трудомісткий, тому що геометрія гвинта складна й вимоги до її точності для швидкісних судів значно вище, ніж для звичайних судів. Погнуті лопати можна правити в холодному стані й з підігрівом. Підігрів значно спрощує процес виправлення, однак супроводжується небажаним деформуванням після повного остигання.

Особливо ці деформації помітні при нерівномірному нагріванні лопати пальником внаслідок утворення при цьому залишкових напруг. Неприпустиме нагрівання при виправленні лопат, виготовлених зі сталі марки 25Х14Г8Т. структурні зміни, Що З'являються при нагріванні цих лопат, і тріщини можуть привести до шлюбу. Ручне виправлення виконують за допомогою мідної або свинцевої кувалди, спеціальних вилок для відгину крайок, а також ковальських скоб і струбцин.

Для механізованого виправлення гвинтів на спеціалізованих ділянках застосовують спеціальні, агрегати. Принцип виправлення на цьому агрегаті заснований на холодної гибке в еталонному штампі, виконаному по теоретичному кресленню лопати. При виправленні загальних деформацій лопат гвинтів і роторів швидкісних судів потрібне зусилля близько 100 тс, що забезпечує мінімальне значення пружинения після зняття навантаження.

Місцеві вм'ятини можна виправити в штампі, якщо зосередити стискальні зусилля в одному місці, що забезпечують постановкою на робочій поверхні штампа спеціальних прокладок. Відмінною рисою агрегату є застосування способу виправлення вільно "плаваючого" гвинта, тобто при вигині лопати маточина не закріплена в штампі й вісь гвинта не фіксується. Виправлення відбувається щодо кореневого перетину лопати

Ремонт валопроводов. При ремонті валопроводов СПК особливі вимоги пред'являють до постановки судна на ремонтний стапель. Дефектацию, демонтаж і монтаж валопроводов, центрування й пробивання осьових ліній варто проводити при положенні судна, близькому до положення ходу на крилах. Із цією метою стапельні опори встановлюють під крильми або поблизу примикання крил до корпуса.

При цьому вагові навантаження судна розподіляються приблизно по тім же законі, як і при русі судна на крилах. Особливі вимоги пред'являють до зберігання й транспортування валів: вали повинні стояти у вертикальному положенні або лежати на великій кількості опор строго в одній площині. При недотриманні цих вимог вали одержують неприпустимі вигини й перед установкою їх на місце доводиться робити повторне виправлення, на верстаті

Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009