Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Ремонт гребних гвинтів і роторів
Гребні гвинти СПК виготовляють із латуні шести- і п'яти лопатевими, з дисковим відношенням більше 1; вони мають значний нахил лопат при малому діаметрі. Ротори полуглиссирующих судів типу "Зоря" виготовляють зі сталі марки 25Х14Г8Т чотирьох лопатевими, з дисковим відношенням також більше 1. Ротори водометів СВП типу сварница" виконані з латуні.

При виготовленні гвинтів і роторів висувають високі вимоги до дотримання геометрії й чистоті поверхні. Відхилення, що допускаються, у геометрії: по діаметрі ±1,5 мм; по кроці ±2 мм; по товщині профілю +0,3 мм; по ширині лопати ±2 мм; по взаємному розташуванню лопат ±1 мм (по зовнішньому діаметрі гвинта). Поверхня лопат повинна бути полірованої.

Гребні гвинти й ротори- найбільш уразливі елементи швидкісних судів у відношенні износов і ушкоджень. Найбільш частими видами дефектів є кавитационные руйнування, погнутість лопат, ушкодження крайок, утворення тріщин на тілі лопати, відривши лопати, зминання шпонкового паза й ін. Износы й ушкодження гвинтів і роторів визначають у процесі дефектации. Ерозійні руйнування визначають по вимірах площі й глибини. При площі до 9 див2 і глибині до 1 мм раковини можуть бути залишені без наплавлення.

Більше глибокі раковини заплавляют з наступним зачищенням і поліруванням наплавленого металу. Порушення геометрії гвинта виявляють при зовнішньому огляді й при огляді гвинта по п'яти стандартних перетинах: 0,3,/?; 0.5.R; 0,7R; 0,8R; і 0,95|i? гвинта. Замірять крок, довжину, нахил і профіль перетину. Гребні гвинти й ротори зі зламами й тріщинами лопат до експлуатації не допускають. При зламі лопати в кореня гвинти й ротори, як правило, не ремонтують.

Для ремонту гвинтів і роторів швидкісних судів створені засоби механізації, що дозволяють комплексно механізувати всі процеси ремонту. Розглянемо типові технологічні процеси ремонту й оснащення, застосовувану на спеціалізованих ділянках. Обмер геометричних параметрів. Для детальної дефектации й аналізу стану геометричних параметрів гребних гвинтів і роторів застосовують крокомір СПК-2У.

Основний принцип роботи крокоміра полягає в тому, що він відтворює фактичні гвинтові лінії нагнітальної й засмоктуючої поверхні лопати по будь-якому перетині в масштабі по кроці 1:2. Запис ліній виробляється на спеціальному кресленні-шаблоні, побудованому по робочих кресленнях гвинтів або роторів. При переміщенні щупа / долілиць по поверхні лопати через систему тросиковых передач відбувається переміщення олівця самописа 3 (нагору й долілиць). Поворот каретки змушує олівець самописа переміщатися вліво й вправо.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009