Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Рефулерні пристрої

Таке зношування барабана служить причиною появи додаткових динамічних навантажень у черпаковой ланцюги, що підсилюють зношування деталей ланцюга й граней барабана. Посилене зношування барабанів і ланок ланцюга спостерігається при недбалому виконанні наплавочних робіт, тому що значна шорсткість наплавленого шару збільшує контактні напруги й зношування в процесі приробляння деталей. Інтенсивно зношуються шейки валів і вкладиші підшипників.

Для захисту від зношування на шейки валів барабанів надягають у гарячому стані змінні букси. При відсутності централізованого автоматичного змащення й надійного ущільнення вкладиші підшипників зношуються на окремих земснарядах до 6 мм за навігацію. При впровадженні автоматичного змащення високого тиску зношування вкладишів зменшився до 1-1,5 мм за навігацію.

Перевантаження черпакового приводу й ланцюга викликають ослаблення посадки верхнього барабана й шестірень на валу верхнього черпакового приводу, прискорений зношування накладок барабана й зубів шестірень, супроводжуваний сильним стукотом. Інтенсивність зношування шестірень верхнього приводу залежить від конструкції передачі (нерівномірне навантаження зубчастих зачеплень), якості застосовуваного матеріалу й технології відновлення зубів шестірень, а також точності виконання монтажу, тобто усунення не співвісності й непаралельне валів, дотримання міжцентрових відстаней і т. п.

Через надмірне зношування (особливо при низькій якості виготовлення деталей черпаковой ланцюга - пальців і втулок) можуть поламатися пальці й обірватися черпаковые ланки. Недотримання монтажних зазорів між пальцем і втулкою черпаковой ланцюга підсилює зношування деталей черпакового пристрою.

Рефулерні пристрої інтенсивно зношуються через взаємодію їхніх деталей з розроблювальним ґрунтом, наприклад, що всмоктують наконечники й труби, кульові з'єднання, робочі колеса й облицювання рефулерних насосів, напірні грунтопроводные труби, тобто деталі, через які проходить гідроабразивне середовище. При гідроабразивному зношуванні метал руйнується одночасно від впливу твердих часток ґрунту й струменів рідини (ерозійне руйнування) і корозії.

Переважним видом зношування є гідроабразивне, що підрозділяється на загальне й місцеве. При загальному гідроабразивному зношуванні на поверхні деталі, омиваною пульпою, утворяться відносно рівномірні згладжені виїмки глибиною 2-4 мм. Для місцевого зношування характерні канавообразные поглиблення, що досягають за той же період роботи землесоса глибини 20-25 мм.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009