Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Рефулерні пристрої
Черпаковые пристрої піддаються абразивному зношуванню й ушкодженням, особливо при роботі земснарядів на щільних, глинистих і гравелистых ґрунтах з більшою кількістю валунів.

Найбільше інтенсивно зношуються черпаки, букси, шейки валів і вкладишів підшипників, грані й ребра верхніх і нижніх барабанів, роликові скати й неодружені ланки черпаковой ланцюга, а також пальці, втулки, кільця й шайби, що є деталями зчленування черпаків з неодруженими ланками ланцюга.

Основні причини інтенсивного зношування-стирання металу при роботі снаряда на важких ґрунтах, недотримання умов технічної експлуатації, надмірні перевантаження окремих вузлів або зниження механічних властивостей матеріалу (повзучість, утома й ін.). Характерними износами елементів черпаків при нормальній роботі є зношування ріжучої крайки козирка, вироблення робочих площин полозків, поява еліптичності в отворів полозків під втулки.

При роботі черпаковой ланцюга із заклиненими роликовими скатами (не обертається один або кілька роликів через припинення змащення й влучення абразивного середовища в підшипники) інтенсивно зношуються полозки черпаків і неодружені ланки ланцюга, а ролики в таких випадках зношуються з однієї сторони. При роботі земснаряда на важких ґрунтах з більшою кількістю валунів можливі розриви козирків і відрив полозків від спинок черпаків.

Спинки черпаків деформуються, як правило, у результаті зсуву черпаковой ланцюга на реборду нижнього барабана при великому шлейфі (зайвій слабині) ланцюга, а також при неправильному розташуванні відвідних планок на нижньому барабані. Інтенсивність зношування котушок черпаковых скатів залежить від їхньої конструкції, якості металу, з яких вони виготовлені, чистоти обробки поверхні й старанності виконання їхнього монтажу на черпаковой. Найменш зношені котушки, виготовлені з модифікованого чавуну МСЧ28-48, відлитого в кокіль.

Робота земснаряда із креном на один борт викликає нерівномірне навантаження на окремі галузі черпаковой ланцюга й приводить до зношування реборд і граней барабанів. У многочерпаковых земснарядів верхній барабан може бути із чотирма й п'ятьма гранями. При русі черпаковой ланцюга по чотиригранному барабані на взаємно протилежні грані лягають тільки черпаки, а на інші дві грані - тільки проміжні ланки, тому перші грані зношуються швидше й згодом форма барабана змінюється із квадратної на прямокутну.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009