Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Рефулерні пристрої
Черпаковые пристрої піддаються абразивному зношуванню й ушкодженням, особливо при роботі земснарядів на щільних, глинистих і гравелистых ґрунтах з більшою кількістю валунів.

Найбільше інтенсивно зношуються черпаки, букси, шейки валів і вкладишів підшипників, грані й ребра верхніх і нижніх барабанів, роликові скати й неодружені ланки черпаковой ланцюга, а також пальці, втулки, кільця й шайби, що є деталями зчленування черпаків з неодруженими ланками ланцюга.

Основні причини інтенсивного зношування-стирання металу при роботі снаряда на важких ґрунтах, недотримання умов технічної експлуатації, надмірні перевантаження окремих вузлів або зниження механічних властивостей матеріалу (повзучість, утома й ін.). Характерними износами елементів черпаків при нормальній роботі є зношування ріжучої крайки козирка, вироблення робочих площин полозків, поява еліптичності в отворів полозків під втулки.

При роботі черпаковой ланцюга із заклиненими роликовими скатами (не обертається один або кілька роликів через припинення змащення й влучення абразивного середовища в підшипники) інтенсивно зношуються полозки черпаків і неодружені ланки ланцюга, а ролики в таких випадках зношуються з однієї сторони. При роботі земснаряда на важких ґрунтах з більшою кількістю валунів можливі розриви козирків і відрив полозків від спинок черпаків.

Спинки черпаків деформуються, як правило, у результаті зсуву черпаковой ланцюга на реборду нижнього барабана при великому шлейфі (зайвій слабині) ланцюга, а також при неправильному розташуванні відвідних планок на нижньому барабані. Інтенсивність зношування котушок черпаковых скатів залежить від їхньої конструкції, якості металу, з яких вони виготовлені, чистоти обробки поверхні й старанності виконання їхнього монтажу на черпаковой. Найменш зношені котушки, виготовлені з модифікованого чавуну МСЧ28-48, відлитого в кокіль.

Робота земснаряда із креном на один борт викликає нерівномірне навантаження на окремі галузі черпаковой ланцюга й приводить до зношування реборд і граней барабанів. У многочерпаковых земснарядів верхній барабан може бути із чотирма й п'ятьма гранями. При русі черпаковой ланцюга по чотиригранному барабані на взаємно протилежні грані лягають тільки черпаки, а на інші дві грані - тільки проміжні ланки, тому перші грані зношуються швидше й згодом форма барабана змінюється із квадратної на прямокутну.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

recuperar archivos de la papelera mac recuperar archivos papelera mac

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009