Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Розпушувальні пристрої

Зняття ланцюга починають із ослаблення троса, що втримує нижню її галузь, потім повільним обертанням верхнього барабана на задній хід і підтягуванням станового троса верхню галузь ланцюга витягають на берег. Коли кінець нижньої галузі ланцюга підходить до верхньому барабану, завчасно зашпаровують запасний трос на верхній барабан і уважно стежать за правильністю заходу на нього натяжного троса від папильонажной лебідки, що втримує нижню галузь черпаковой ланцюга.

Понтони плавучих грунтопроводов також витягають на берег за допомогою лебідок. Після укладання черпаковой ланцюга на березі роз'єднують кожний черпак і неодружені ланки для огляду й уточнення обсягу ремонтних робіт, а земснаряд установлюють на відведене йому місце в затоні для подальшого приведення в зимівельний стан.

Палубні лебідки й троси демонтують після розбирання деталей робочих пристроїв і установки черпаковой рами на дерев'яний брус, покладений поперек прорізу, або закріплення її на спеціальних підвісках. У гідравлічних системах снаряда спускають робочу рідину, трубопроводи продувають повітрям, а всі механізми очищають від забруднень і промивають гасом для ретельного огляду й установлення обсягу ремонтних робіт. Не потребуючого ремонту механізми консервують, їх тертьові й обертові деталі змазують солідолом.

Стійки з підшипниками черпаковых скатів очищають від піску й бруду, промивають гасом, що вимагають ремонту відправляють у цех, а не потребуючого ремонту встановлюють на свої місця. Ретельно оглядають деталі приводу, кришки підшипників верхнього й нижнього барабанів розкривають, промивають і змазують солідолом, а при огляді шийок валів і букс визначають обсяг ремонтних робіт. Труби, що підводять змащення до підшипників нижнього барабана й черпаковых скатів, після очищення демонтують і здають але зберігання.

При підготовці землесосних снарядів до зимового ремонту в першу чергу відокремлюють сполучний фланець кінцевого понтона, а потім фланці ґрунтових труб рефулера для видалення води й залишків ґрунту, після цього вже розкривають рефулерний насос для видалення води з його корпуса. Розбирання насоса починають із відкриття кришок оглядових люків і зняття чепцевого пристрою, потім за допомогою клинових пристосувань або натискних болтів висувають передню кришку для огляду й визначення обсягу ремонтних робіт.

Кульові з'єднання ґрунтових труб плавучого рефулера роз'єднують або знімають цілком для виробництва ремонтних робіт. Корпуса земснарядів, механізми машинного відділення й електроустаткування готовлять до відстою, як і транспортні судна, відповідно до правил здачі й приймання судів річкового флоту на зимовий ремонт
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009