Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Розпушувальні пристрої

Підготовка днопоглиблювальних снарядів до ремонту: На відміну від транспортних судів підготовка днопоглиблювальних снарядів до ремонту має багато особливостей у зв'язку зі складністю їхніх спеціальних пристроїв, великими габаритами й значною масою окремих вузлів і деталей.

Демонтаж основних пристроїв і приведення земснарядів у зимівельний стан виконує судновий екіпаж протягом 4-7 сут, залежно від потужності енергетичної установки. Ділянка акваторії й берегової смуги, пристосована для демонтажних робіт, визначає судноремонтне підприємство. Для визначення обсягу ремонтних робіт перед роззброюванням судна комісія, що складається із представників судновласника й ремонтного підприємства, перевіряє технічний стан його окремих елементів.

Демонтаж спеціальних пристроїв і механізмів земснаряда, піднятого на сліп для виробництва середнього ремонту, ведуть за допомогою кранових засобів бригади такелажників заводу й суднового екіпажа під керівництвом командира днопоглиблювального снаряда. Значно складніше демонтувати пристрою при знаходженні земснаряда на плаву, особливо такі, як верхній і нижній привід, черпаковая ланцюг і т.д.

Спеціальне устаткування днопоглиблювальних снарядів приводять у зимівельний стан у певній послідовності через труднощі по транспортуванню на берег великогабаритних деталей (черпаковая ланцюг, понтони, рефулери й ін.). Черпаковую ланцюг невеликих земснарядів (продуктивністю до 200м3/ч) при зручному рельєфі берегової смуги акваторії можна зняти всю без розбирання на окремі ланки; у великих земснарядів її розбирають на секції по нескольку черпаків і за допомогою лебідок через витягають на берег для ремонту.

При демонтажі черпаковой ланцюга на плаву земснаряд установлюють перпендикулярно до берега, якщо глибина акваторії не менш 1,5 опади судна в районі нижнього барабана. На відстані 50-60 м від води на березі до причальної тумби кріплять строп, до якого приєднують поліспаст із двох-трьох блоків. Нижній кінець рами піднімають у верхнє положення й у районі нижнього барабана роз'єднують черпаковую ланцюг, для чого в місці роз'єднання видаляють чеки й шайби й вибивають черпаковые пальці.

Нижню галузь роз'єднаної черпаковой ланцюга закріплюють тросом, що проходить через блок-блок-каніфас-блок і нижній барабан, за допомогою якого ланцюг утримується в натягнутому стані. У рознімання верхньої галузі черпаковой ланцюга в отвір полозків черпака вставляють металевий стрижень, до якого кріплять трос станової лебідки, пропущений через поліспаст, укріплений на березі. Для пересування знімається цепи, що, на березі укладають відрізки труб або круглі колоди.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009