Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Розпушувальні пристрої
Усмоктувальні й розпушувальні пристрої землесосних снарядів піддаються особливо сильному зношуванню. У щелевидных наконечників з верхнім криволінійним фронтом розмиву найбільше зношуються выносные мусороотбойные ґрати, ущільнювальні прокладки в місцях приєднання наконечників ктрубам.

Гумові гнучкі шланги, що з'єднують труби гидро-розпушувача на рамі з корпусними трубами й сопла гидро-разрыхлителя. У наконечників із примусовим підведенням ґрунту зношуються робочі порожнини й особливо нижні крайки грунто-приймача, а в еліптичних наконечників-крайки зева сосуна й колосники мусороотбойной ґрати.

Фрезерні розпушувачі піддаються ударному навантаженню й стиранню ґрунтом ріжучих крайок ножів. При консольному розташуванні фрези на валу розпушувача інтенсивно зношуються вкладиші нижнього підшипника. Не щільність посадки розпушувальної голівки на конус вала розпушувача викликає ослаблення її під час роботи й може привести до поломки деталей.

Підвищення швидкості зношування усмоктувальних і розпушувальних пристроїв приводить до позапланових ремонтів для заміни деталей, що вийшли з ладу. Швартовні пристрої зношуються досить інтенсивно, що пов'язане з характером роботи земснарядів. Часте швартування грунтоотвозных шаланд до земснаряда викликають стирання й місцеві надрізи на сталевих кнехтах і утоках.

Киповые пристрою тросів землесосних снарядів можуть повертатися на осі разом із блоками, змонтованими для зменшення опору тертя на підшипниках кочення. Блоки мають два або чотири напрямних чавунних ролики, інтенсивність стирання яких при взаємодії із тросами залежить від якості металу роликів, шорсткості їхньої поверхні й стану тросів.

Заклинювання роликів викликає посилене зношування тросів і однобічне канавкове підрізання тросом самих роликів. Через неправильний монтаж роликів і блоків з обоймами в зазори можуть попадати троси, що приводить до зламу пристрою. Технічний стан швартовних пристроїв істотно впливає на термін служби дорогих і станових тросів
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

Tantric massage and body massage Kiev. Salon of massage.

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009