Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Розрахунок площ цехів

А також виготовлення змінних і запасних деталей, вузлів і конструкцій по "нульовому" етапі, тобто таких робіт, які закладені в програму майбутнього зимового ремонту флоту. Для забезпечення рівномірного завантаження провідних цехів і перевищення зимового завантаження в порівнянні з літньої по інших цехах у річну програму заводу можна включити замовлення інших організацій.

Загальну розрахункову річну програму цеху й трудомісткість робіт з ділянок і робочих місць цеху розподіляють за питомими показниками, отриманим у раніше виконаних проектах. Постійне відновлення флоту й поява нових типів судів, зміна технології й методів організації виробництва викликають необхідність розробляти нові нормативи для розрахунку завантаження проектованого суднобудівельно-судноремонтного підприємства.

При цьому широко користуються математичними залежностями, установленими на основі теорії подоби. Розташовуючи опробированной номенклатурою й трудомісткістю ремонтних робіт, можна з достатньою точністю розрахувати трудомісткість ремонту цілого ряду типорозмірів механізмів, устаткування й конструктивних елементів нового типу судів. Режим роботи судноремонтних і суднобудівних підприємств і цехів установлюють у завданні на проектування.

Проектування суднобудівних і спеціалізованих судноремонтних підприємств і цехів ведуть, як правило, з розрахунку двозмінного режиму роботи. Середній коефіцієнт змінності для судноремонтних підприємств приймають від 1,25 до 1,8 виходячи з умов роботи на судах в одну зміну, а в основних цехах - у дві зміни. Третя зміна залишається резервної й ремонтною-ремонтній-підготовчо-ремонтної.

При наявності вузьких місць і унікального дорогого встаткування допускається робота й у три зміни. Для цехів розрізняють два показники: число змін роботи й показник змінності. Число змін роботи показує, скільки змін цех працює незалежно від рівномірності завантаження встаткування (робітників місць) по змінах. Показник змінності характеризує ступінь завантаженості цеху по змінах і обчислюється відношенням числа годин, відпрацьованих за всі зміни, до числа годин, відпрацьованих у найбільш завантажену (звичайно першу) зміну.

При визначенні чисельності робочого складу, крім розрахунку обсягу завантаження (трудомісткості), необхідно визначити дійсний фонд часу роботи одного робітника в годинниках. Для деяких цехів кількість виробничих робітників можна визначити по кількості прийнятого встаткування й робочих місць. Крім загальної кількості виробничих робітників, розраховують необхідна кількість допоміжних робітників, інженерно-технічних працівників, конторський^-конторський-службово-конторський персонал і молодший обслуговуючий персонал.

До допоміжного ставляться робітники, що обслуговують основне виробництво, тобто робітники з ремонту встаткування й оснащення, наладчики, мастильники, заточники, приймальники й підношувачі інструмента, крановики й стропольщики, машиністи електрокар і ін. ДО ІТП належить весь склад інженерно-технічного персоналу: начальники цехів і їхніх заступників, майстри й змінні інженери, технологи, плановики й нормувальники цехів. СКП становлять працівники бухгалтерського обліку, табельники, обліковці й ін. ДО МОП належать прибиральники, кур'єри й гардеробники.

Чисельність ІТП, СКП і МОП залежить від штатного розкладу у відсотковому відношенні від числа виробничих робочі цехи, прийнятого по нормах технологічного проектування й техніко-економічних показників. Залежно від виду завантаження й програми підприємства обґрунтовують середні тарифи, середньомісячну заробітну плату робітників і річний фонд заробітної плати виробничих і допоміжних робітників, ІТП, СКП і МОП.

При реконструкції підприємства в розрахунках зіставляється обліковий склад працюючих до й після реконструкції для визначення росту продуктивності праці. Для розрахунку необхідної кількості технологічного встаткування необхідно визначити дійсний річний фонд часу його роботи. Дійсний фонд часу роботи встаткування розраховують із урахуванням втрат від простоїв у люб'язному-планово-попереджувальному ремонті. Ці втрати від простоїв різні для окремих видів устаткування.

Потребное кількість технологічного встаткування й робочих місць визначають виходячи з обсягу річної програми цеху для кожного виду робіт, дійсного річного фонду часу роботи встаткування або робітників місць, а також нормативного коефіцієнта завантаження встаткування. Коефіцієнтом завантаження встаткування називають відношення розрахункового числа годин завантаження встаткування до дійсного фонду часу за певний період .

До основного ставляться матеріали, з яких виготовляють Продукцію, що входить у виріб як складові частини (чорні й кольорові метали, шихта, дерево, фарби й т.д.). До допоміжного відносять матеріали, використовувані в різних процесах, але не вхідні до складу вироби (паливо, змащення, формувальна земля, обтиральні матеріали й ін.). Потреба в матеріалах по навігаційному ремонті приймають орієнтовно в розмірі 10 - 15 % від сумарної потреби в матеріалах для середнього й поточного ремонту флоту, передбаченого конкретною програмою підприємства
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009