Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Розрахунок площ цехів

Третій метод заснований на використанні питомих показників трудомісткості й матеріалоємності на одиницю потужності або вантажопідйомності судна, отриманих з аналізу роботи судноремонтних підприємств і за даними розроблених проектів. З огляду на можливість погрішності у звітних даних діючих підприємств і деякі відмінності в параметрах судів-прототипів і судів, передбачених у програмі проектованого заводу, розрахунок завантаження за цими показниками є менш точним, чим по першим двох методах.

При проектуванні узкоспециализированного підприємства, наприклад базового заводу для середнього ремонту поточно-позиційним методом вантажних теплоходів з малооборотными дизелями, необхідно застосовувати перший метод розрахунку завантаження. При цьому розробляють маршрутну технологію на кожні деталь і вузол і складально-монтажні роботи з кожної позиції, що вимагає залучення великої кількості технологів і значний час на проектні роботи.

Особлива увага необхідно приділити розподілу робіт, виконуваних на спеціалізованих ділянках цехів і безпосередньо на судах. Через велику трудомісткість частіше застосовують другий і третій методи. Трудомісткість по окремих видах робіт на ремонт і будівництво судів визначають по нормативах, наведеним у техніко-економічних показниках судноремонтних підприємств Міністерства річкового флоту РСФСР.

У нормативах дані питомі трудомісткості робіт у нормованих людино-годинах на тонну металу, що переробляється, (у корпусних і трубопровідних цехах), на тонну виготовлених деталей (у механічних цехах) або на кубічний метр переробленої деревини (у деревообробних цехах) залежно від типу судна й виду ремонту. Трудомісткість програми машинобудування визначають але укрупненим кошторисам для кожного виду виробу.

Трудомісткість навігаційного ремонту приймають 10 - 15% від сумарної трудомісткості програми середнього й поточного ремонту флоту. З огляду на сезонність роботи судів внутрішнього плавання, всі види ремонту флоту роблять в основному в зимовий період. Тому при розподілі трудомісткості судноремонтного підприємства по періодах року необхідно забезпечити рівномірне завантаження провідних цехів (корпусно-зварювального, механічного, деревообробного) у зимовий і літній періоди.

По інших цехах завантаження в зимовий період повинна бути трохи більшої, ніж у літній, тому що в них залучають частину суднового екіпажа для виконання ремонтних робіт. Завантаження по провідних цехах вирівнюють за рахунок переважного виконання в літній період програми суднобудування й навігаційного ремонту.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009