Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Виробничий підрозділ
На великих судноремонтних заводах при максимальному переносі ремонтних робіт із судна в цехи в складі слюсарно-монтажного цеху створюються спеціалізовані ділянки для демонтажу, ремонту, складання й випробування окремих механізмів і пристроїв (ділянки ремонту компресорів, насосів, кермових машин і ін.).

У структурі більшості суднобудівельно-судноремонтних і судоремонтно-механічних заводів є виробничий підрозділ - цех технічної експлуатації флоту, до якого приписаний флот пароплавства для здійснення технічного й господарського обслуговування. До складу допоміжних цехів судноремонтного підприємства? входять: інструментальної, ремонтно-механічної, ремонтно-будівельної, енергетичний і лабораторії заводу. До обслуговуючих цехів і господарств відносять транспортний цех і складське господарство.

Типом промислового підприємства, призначеного для задоволення потреби річкового транспорту в суднових і портових машинах і механізмах, у виробництві великих виливків і кувань, а також у виготовленні змінних і запасних частин, спеціальних виробів, є машинобудівний завод. До складу такого заводах входять; основні виробничі цехи, які діляться на заготівельні, обробні й складальні; допоміжні й обслуговуючі господарства.

Серед заготівельних цехів машинобудівного заводу ведучими є сталеливарний і ковальсько-пресовий, а серед обробних і складальних - цехи механоскладального виробництва. Подальший ріст обсягу суднобудівного й судноремонтного виробництва обумовлює необхідність збільшення основних фондів промислової бази річкового транспорту і їхнього якісного вдосконалювання. Обсяг промислового виробництва збільшиться на 95%, а вартість основних фондів зросте на 80%.

При такому росту основних фондів навіть невеликий відсоток економії, досягнутий у процесі проектування й будівництва об'єктів, дозволить зберегти певну частку матеріальних і фінансових ресурсів. Отже, завданням роздягнула "Проектування суднобудівних і судноремонтних підприємств" є вивчення основних етапів проектування й обґрунтування проектних рішень, що відповідають завданням технічного переозброєння всього річкового транспорту.

Основні напрямки в проектуванні промислових об'єктів на річковому транспорті на найближчу перспективу: проектування базових заводів для середнього ремонту судів потоковим методом; реконструкція й модернізація діючих заводів, цехів і ділянок; проектування спеціалізованих цехів і ділянок; проектування нових типів і реконструкція діючих суднопіднімальних споруджень.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

recover deleted file mac free

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009