Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Виробничий підрозділ
На великих судноремонтних заводах при максимальному переносі ремонтних робіт із судна в цехи в складі слюсарно-монтажного цеху створюються спеціалізовані ділянки для демонтажу, ремонту, складання й випробування окремих механізмів і пристроїв (ділянки ремонту компресорів, насосів, кермових машин і ін.).

У структурі більшості суднобудівельно-судноремонтних і судоремонтно-механічних заводів є виробничий підрозділ - цех технічної експлуатації флоту, до якого приписаний флот пароплавства для здійснення технічного й господарського обслуговування. До складу допоміжних цехів судноремонтного підприємства? входять: інструментальної, ремонтно-механічної, ремонтно-будівельної, енергетичний і лабораторії заводу. До обслуговуючих цехів і господарств відносять транспортний цех і складське господарство.

Типом промислового підприємства, призначеного для задоволення потреби річкового транспорту в суднових і портових машинах і механізмах, у виробництві великих виливків і кувань, а також у виготовленні змінних і запасних частин, спеціальних виробів, є машинобудівний завод. До складу такого заводах входять; основні виробничі цехи, які діляться на заготівельні, обробні й складальні; допоміжні й обслуговуючі господарства.

Серед заготівельних цехів машинобудівного заводу ведучими є сталеливарний і ковальсько-пресовий, а серед обробних і складальних - цехи механоскладального виробництва. Подальший ріст обсягу суднобудівного й судноремонтного виробництва обумовлює необхідність збільшення основних фондів промислової бази річкового транспорту і їхнього якісного вдосконалювання. Обсяг промислового виробництва збільшиться на 95%, а вартість основних фондів зросте на 80%.

При такому росту основних фондів навіть невеликий відсоток економії, досягнутий у процесі проектування й будівництва об'єктів, дозволить зберегти певну частку матеріальних і фінансових ресурсів. Отже, завданням роздягнула "Проектування суднобудівних і судноремонтних підприємств" є вивчення основних етапів проектування й обґрунтування проектних рішень, що відповідають завданням технічного переозброєння всього річкового транспорту.

Основні напрямки в проектуванні промислових об'єктів на річковому транспорті на найближчу перспективу: проектування базових заводів для середнього ремонту судів потоковим методом; реконструкція й модернізація діючих заводів, цехів і ділянок; проектування спеціалізованих цехів і ділянок; проектування нових типів і реконструкція діючих суднопіднімальних споруджень.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

recover deleted file mac free
Печать на упаковке изготовление и производство упаковки.
Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009