Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Проектування будинків

Великі заготівельні цехи будуть будувати тільки на окремих заводах для обслуговування судноремонтних підприємств одного або декількох річкових басейнів. Тому більшість судноремонтних підприємств буде являти собою комплекс обробних і складально-монтажних цехів, які доцільно розміщати в одному або декількох корпусах-блоках.

Компонувати виробничі цехи треба з урахуванням спільності санітарних і протипожежних вимог. Блок корпусних цехів зі складом стали включає: плаз із комори для шаблонів, корпусообрабатывающий ділянка зі складом деталей, складально-зварювальна ділянка, трубопровідна, ковальсько-мідницька й бляхарська ділянки, а також електромонтажна ділянка й комору цеху.

У блок механоскладальних цехів входять: верстатна ділянка із проміжним складом зберігання напівфабрикатів, слюсарно-складальна й монтажна ділянки зі складом демонтованого встаткування, електроремонтна й ремонтно-механічна, термічна й інструментальна ділянки, а також ділянка суднових команд.

Блок деревообробних цехів включає: плотничный і столярний ділянки, лісосушильна відділення, малярський і такелажно-вітрильна ділянки, а також ділянка готування фарб зі складом для їхнього зберігання. Службово-побутові приміщення цехів розміщають у двох або триповерхових прибудов кожного блоку. В одному випадку їх можна розташовувати уздовж прольотів, в іншому - поперек. Частина службово-побутових приміщень можна використовувати під склади, лабораторії, іспитові станції й т.п.

Опалювальна котельня й склад палива треба розташовувати осторонь від основного виробництва на площадці зі зручними підходами для поза заводським транспортом для підвозу палива. Компресорну станцію розміщають ближче до сліпа й причальної лінії в прольоті корпусного цеху, а кисневу-удалині від складів рідкого палива, ацетиленових установок з навітряної сторони.

Головний склад розміщають поблизу групи механічних цехів, а склад суднового інвентарю - у причальної лінії. Створення спеціалізованих базових заводів для виробництва середнього й капітального ремонтів судів з однотипними силовими установками можливо, якщо реконструювати діючі судноремонтні заводи або побудувати нове підприємство.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009