Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Проектування будинків
Поздовжня схема обумовлює прямолінійний рух матеріалів і напівфабрикатів уздовж довгої осі корпусів, розташованих послідовно один за іншим.

Для забезпечення такого потоку бажано, щоб територія суднобудівельно-судноремонтного підприємства перебувала між залізничним шляхом і водною магістраллю. Поперечна схема найбільш застосовна для генеральних планів невеликих судоремонтно-суднобудівних підприємств, на яких міжцехові перевезення здійснюються безрейковим і підвісним транспортом

Комбінована система є найпоширенішої, де поряд із залізничним використовують і інші види транспорту. Іноді застосування цієї системи викликано місцевими умовами, тобто заданою конфігурацією території проектованого заводу або рядом обмежень, що виникають при реконструкції, що діє підприємства

Розміщення виробничих будинків безпосередньо впливає на планування заводської території й уніфікацію елементів генерального плану. Скорочення числа будинків за рахунок розміщення виробничих цехів у великих корпусах-блоках збільшує компактність генерального плану. Проектними організаціями Минречфлота РСФСР розроблені типові технологічні схеми компонування цехів суднобудівельно-судноремонтних підприємств в уніфікованих прольотах і секціях будинку.

Їхнє застосування дозволяє не тільки скоротити кількість типів будинків, але й уніфікувати розміри несучих конструкцій. Типові габаритні схеми промислових корпусів складені на підставі оптимальних технологічних і будівельних вимог. Ширина уніфікованих прольотів секцій промислових корпусів прийнята рівної 18 і 24 м. Корпус - блок цехів може мати два, три й більше прольоти-секції.

Довжину корпуса приймають виходячи з розрахункової площі кожного цеху й ділянки кратної 6 м, тобто уніфікованій відстані між опорами несучих конструкцій. Типові проекти будинків для проектованого заводу варто вибирати з урахуванням стандартизації будівельних конструкцій. Проведена в Минречфлоте РСФСР концентрація однотипного виробництва, розвиток спеціалізації й кооперування приводять до зміни складу основних цехів судоремонтно-суднобудівного підприємства.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

flash drive recovery mac os x how to recover files from flash drive recover data from pen drive

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009