Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Проектування судокорпусного цеху

Автомобільний - для забезпечення зовнішніх і міжцехових перевезень; тягачі із причіпними візками-для перевезення важких і більше габаритних вантажів; авто - для міжцехових і перевезень; підвісні дороги - для сполучення горизонтальних переміщень вантажу з вертикальними; трубопровідний - для транспортування рідких вантажів

Інженерно-технічні комунікації: Інженерно-технічні комунікації ділять на три основні групи: санітарно-технічні мережі" (господарсько-питний водопровід, господарсько-фекальна каналізація, водостоки, протипожежний трубопровід, дренаж і ін.); енергетичні мережі (електричні мережі, теплопроводи, лінії зв'язку й ін.); технологічні мережі (газопроводи, виробничий водопровід, виробнича каналізація й ін.).

По розташуванню у вертикальній площині комунікації можуть бути підземними (глибокого й дрібного закладення), наземними (прокладаються по поверхні території на прокладках, стовпчиках) і надземними (прокладаються на спеціальних естакадах, по стінах будинків і т.д.). Мережі комунікацій у плані, як правило, розміщають уздовж проїздів, по найкоротшому шляху, прямолінійно й паралельно червоним лініям забудови.

Розташування комунікацій у вертикальній площині визначають технологічні й монтажні вимоги, а також гідрологічні умови. Черговість їхнього укладання погоджують із проектом вертикального планування й виробництвом грабарств. Відстані по горизонтальних і вертикальних площинах між окремими мережами, мережами й будинками (спорудженнями) повинні, бути не менш розмірів, установлених Будівельними нормами пправилами.

Техніко-економічні показники раціонального рішення генерального плану залежать від його компактності або щільності забудови, а також витрат, пов'язаних з виконанням, робіт із планування площадки, з будівництвом під'їзних рейкових і безрейкових доріг і позаплощадкових мереж водопостачання, каналізації й теплопостачання.

Щільність забудови характеризують два показники: коефіцієнт забудови, обумовлений як відношення площі забудови (включаючи сліп і відкриті склади) до території заводу, і коефіцієнт використання території, що представляє собою відношення суми площ забудови, площі озеленення, спортивних площадок, автомобільних доріг, тротуарів, залізничних колій і зон підземних інженерних мереж до території заводу

У проекті генерального плану приводять наступні техноэкономические показники: територія заводу; площа забудови території; площа горизонтальної й похилої частини сліпа; площа відкритих складів і площадок; площа залізничних колій, автомобільних доріг і брукованої частини території; коефіцієнт забудови; коефіцієнт використання території; обсяг грабарств (виїмка й насип); акваторія; довжина огороджувальних споруджень .

Раціональне рішення генерального плану впливає на зниження вартості будівництва проектованого заводу. Проектування цехів, ділянок і суднопіднімальних споруджень. Проектування судокорпусного цеху. Питоме значення трудомісткості корпусних робіт з ремонту й будівництва судів становить більше 25% від загального обсягу завантаження промислових підприємств Мін-Речфлота РСФСР.

На багатьох підприємствах, крім ремонту й будівництва судів, цей цех виконує ремонт і виготовлення різноманітних металевих конструкцій. Проектуванню цеху передує підготовча робота, що полягає в складанні виробничої програми, підбора вихідних даних по вазі переробляється стали, щоМ, технології виробництва й трудомісткості по видах завантаження.

Потреба в основних матеріалах на ремонт і будівництво окремих типів судів по нормативах для кожного судна з наступним розрахунком на річну програму. Розрахунок виконують для чорної маси металу; для перекладу в чисту масу необхідно врахувати 7% відходу металу на обробку. Метал, крім того, характеризують по марках стали, розмірам і максимальній масі аркушів і профільного прокату.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009