Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Проектування судокорпусного цеху

Рішення вертикального планування повинні забезпечити транспортно-технологічні зв'язки підприємства з існуючим рельєфом і гідрологічною будовою території й ураховувати можливість: мінімальних витрат по зведенню фундаментів, пристрою підвалів і прокладці підземних комунікацій; відводу атмосферних і виробничих вод.

Існують три системи вертикального планування території: суцільна, вибіркова й зональна. При суцільній системі вертикального планування передбачається зміна існуючого рельєфу по всій території підприємства.

При вибірковій системі передбачається виробництво планувальних робіт на забудованій частині площадки зі збереженням природного рельєфу на іншій території. При зональній системі передбачається суцільне планування окремих ділянок і вибіркова - в іншій частині території. При зміні існуючого рельєфу площадки приймають одну із двох схем рішення вертикального планування: біс терасову й терасову.

Біс терасову схему застосовують при природному ухилі рельєфу не більше й інтенсивних транспортних зв'язках між окремими виробничими зонами. Терасову схему застосовують при ухилі природного рельєфу більше 4° і відсутності інтенсивних транспортних зв'язків між зонами в напрямку, перпендикулярному лінії терас. При проектуванні суднобудівельно-судноремонтних заводів цю схему застосовують тільки у виняткових випадках

Транспорт проектованого підприємства ділять на внутрішній і зовнішній. У свою чергу, внутрішньозаводський транспорт ділять на міжцеховий і внутріцеховий. Міжцеховий транспорт функціонально пов'язаний із внутріцеховими транспортними операціями, тому рішення генерального плану на основі взаємного вв'язування транспортних і технологічних вимог можливо за умови правильного вибору виду транспорту.

Вид зовнішнього й міжцехового транспорту залежить від технології виробництва, характеру й обсягу перевезених вантажів, відстані перевезень, топографічних, гідрологічних і кліматичних умов, а також методів і умов вантажно-розвантажувальних робіт. На суднобудівельно-суднопіднімальних підприємствах застосовуються наступні види транспорту: залізничний нормальної колії - для зовнішніх перевезень;
річковий - для доставки масових видів вантажу.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009