Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Проектування механоскладального цеху

Несприятливі погодні умови на відкритих стапельних площадках сліпа ускладнюють виконання зварювальних, демонтажно-монтажних, оздоблювальних і ізолювальних робіт. Змушені простої або переміщення робітників через знижені температури, опадів і сильного вітру приводять до значних втрат робочого часу й до необхідності будівлі різного роду тимчасових споруджень на судах.

За даними підприємств суднобудівної промисловості продуктивність праці в зимовий період при будівлі судів на відкритих стапельних місцях нижче приблизно на 40%, чим у закритих опалювальних елінгах, а в середньому за рік - приблизно на 10%.

У кліматичних районах, де тривалий час зберігається висока температура повітря, скорочується продуктивність праці усередині корпуса судна й окремих його відсіків внаслідок їхнього нагрівання, можна будувати криті елінги без стін.

Проектування механоскладального цеху. У механоскладальному цеху виконують верстатні й слюсарно-складальні роботи з ремонту й виготовлення деталей суднових механізмів, пристроїв і движительно-кермового комплексу й демонтажно-монтажні роботи на ремонтованих і споруджуваних судах.

Трудомісткість механічної обробки й слюсарно-монтажних робіт з ремонту й будівництва судів становить більше 22% від загального обсягу завантаження промислових підприємств Минречфлота. Основою для проектування механоскладального цеху є виробнича програма, наведена в завданні на проектування.

При цьому необхідно враховувати впроваджуваний агрегатний метод ремонту флоту, при якому серійні головні й допоміжні механізми, що вимагають ремонту, відправляють у спеціалізовані цехи централізованого Машино-Ремонту, а змінні й запасні деталі для них також виготовляють централізовано на окремих підприємствах Минречфлота РСФСР. Принципова технологія механоскладального цеху складається з наступних операцій: демонтаж потребуючого ремонту механізмів і вузлів на судні й подача їх у цех; розбирання механізмів і вузлів, очищення й дефектация деталей

Складування деталей, що підлягають верстатній обробці, у проміжній коморі цеху, а деталей, придатних до складання, - у комплектувальній коморі; верстатна обробка деталей, приймання їхнім контролером OIK і передача в комплектувальну комору. Скомплектовані деталі передають на вузлове й стендове складання. Зібрані вузли й механізми направляють на іспитові стенди або на ремонтоване судно для установки їх на місце.

У великих механоскладальних цехах передбачають створення спеціалізованих ділянок для ремонту компресорів, насосів, редукторів, шпилів і лебідок, валопровода й рушіїв. На спеціалізованих ділянках установлюють стенди для демонтажних, складальних і монтажних робіт з набором підвісних інструментів, а також іспитові стенди.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009