Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Проектування механоскладального цеху

Знімання продукції по судноремонті наведений для співвідношення між витратою стали для самохідних і несамохідних судів відповідно 30 і 70%. При ремонті тільки самохідного флоту знімання знижується на 25%, при ремонті несамохідного флоту - підвищується на 30%. Съемы продукції по суднобудуванню наведені по несамохідному флоті. По самохідному флоті знімання знижується на 10%.

Розміри прольоту складально-зварювальної ділянки призначають: ширину з розташування стаціонарних місць складання й зварювання секцій (або розташування й розмірів оснащення потокових ліній), зон обслуговування оснащення й ширини проїзду; висоту - від підлоги до оцінки підкранової рейки - з максимальних розмірів кантуемых секцій, висоти оснащення й необхідного зазору між оснащенням і кантуемой секцією, відстані від осі гака до нижньої крайки крана; площа ділянки визначають шляхом планування технологічних і потокових ліній і їхніх робочих місць.

При проектуванні судо-корпусного цеху для змішаної програми судноремонту й суднобудування необхідно враховувати, що через складально-зварювальну ділянку проходить 25% всієї маси стали, призначеної для потреб судноремонту й 90% - для суднобудування. Вантажопідйомність кранового встаткування судо-корпусного цеху залежить від завантаження. Якщо цех завантажений тільки програмою судноремонту, вантажопідйомність кранів звичайно не перевищує 5 т.

При наявності суднобудування вантажопідйомність кранів приймають по максимальній масі блок секцій. При проектуванні спеціалізованого базового заводу для середнього ремонту флоту необхідно передбачити закритий опалювальний елінг, у якому будуть робити всі ремонтні роботи із судна, у тому числі демонтаж і монтаж суднових механізмів, систем і пристроїв і ремонт корпусних конструкцій.

Обґрунтуванням для проектування закритого опалювального елінгу може бути наступне: створення найбільш сприятливих умов, що відповідають технічним і технологічним вимогам ремонту флоту; можливість організації потокового методу ремонту судів при двозмінної роботи.

Додаткові капітальні вкладення на його будівництво (у порівнянні з відкритими стапельними площадками сліпа), що окупаються протягом 2-4 років економією від зниження собівартості й підвищення якості ремонту, а також за рахунок своєчасної здачі відремонтованого флоту в експлуатацію.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009