Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Проектування електроремонтної ділянки

Горизонтальні стапелі сліпів обладнають портальними або баштовими кранами, необхідними для підйомно-транспортних і демонтажно-монтажних робіт. Горизонтальні стапелі сліпа (откатные й бічні) мають тверді покриття (бетонне або асфальтове) до рівня голівки рейок, щоб засобу механізації могли безперешкодно пересуватися під корпусами судів, установлених на сліпі.

При підйомі судна на сліп виконують наведення й установку його на косяковые візка, піднімають судно по похилих шляхах до горизонтальної площадки. Для перестановки судна з піднімальних косяковых візків на стапельні візки кінці похилих шляхів трохи піднімаються над горизонтальним стапелем, а горизонтальні рейкові шляхи, розташовані в проміжку між похилими шляхами, трохи висунуті вперед, створюючи виступ площини похилих шляхів.

У такий спосіб наприкінці похилих шляхів і на початку горизонтальних утвориться своєрідна "гребінка", що служить місцем пересадження судна з похилих на горизонтальні шляхи. Перестановку судна з косяковых візків на стапельні можна виконати двома способами. Перший спосіб - підйом платформ стапельних візків до повного зіткнення із днищем корпуса, потім опускання косяковых візків до утворення зазору 50-100 мм між днищем і платформою.

Цей спосіб застосуємо при справній роботі роликових опор у кильблочной платформи, тому що при їхній несправності виклинцьовування косяковой візка з-під судна буде утруднено через сили зчеплення кильблоков із днищем судна. Другий спосіб - передача всього навантаження судна на платформи стапельних візків їхній поджатием під корпус судна й подальшим підйомом за допомогою гідродомкратів до відриву корпуса від платформ косяковых візків на висоту 50-60 мм.

Пересаджене з косяковых на стапельні візки судно пересувають по откатным шляхах горизонтального стапеля за допомогою провідних стапельних візків. Після доставки судна на призначене місце встановлюють його на дерев'яні клітки або металеві кильблочные тумби. Кількість тумб вибирають із обліком загальної й місцевої міцності корпуса й вантажопідйомності тумб. Основною особливістю сліпів є можливість їхнього складання з типових елементів.

Такими елементами є піднімальні доріжки вантажопідйомністю 150 і 300 т, обладнані піднімальним візком, канатним тяговою лебідкою й двома стапельними візками. Набором числа типових доріжок і варіюванням відстані між ними можна створити сліп необхідних розмірів і вантажопідйомності

Вертикальний судоподъемник на відміну від похилого не вимагає настільки значної по ширині акваторії, але глибина її в берега, на якому розміщені горизонтальні стапельні площадки, должка бути більше суми опади судна, що піднімається, і висоти піднімальних балок.

Залежно від довжини, ширини й ваги передбачуваного до підйому судна уздовж берегового горизонтального стапеля забивають два ряди (із двох сторін судна, що піднімається,) монолітних паль, що мають напрямні пази для піднімальних балок.

Підйом балок, на які встановлюють судно, можна здійснювати за допомогою канатів і лебідок, змонтованих по обох сторони кожної балки (на пальовій підставі, іншу-на березі горизонтального стапеля) або під дією спеціальної гідравлічної системи. Установлене на балки судно піднімають до рівня горизонтальної стапельної площадки й пересаджують на самохідні стапельні візки для пересування по горизонтальному стапелі на відведене для ремонту місце
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009