Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Проектування електроремонтної ділянки

Елінг - це похила частина суднопіднімального спорудження з рейковими шляхами, що йдуть під воду, покладеними на бетонне або підстава, по яких за допомогою лебідок і тросів з поліспастами пересуваються косяковые візка, на яких розміщене судно, що піднімається з води. Сліпи відрізняються від елінгу наявністю горизонтальних стапельних площадок зі своєю системою рейкових откатных шляхів. За принципом підйому судів сліпи ділять на поперечні й поздовжні.

У поперечних сліпів ДП судна, що піднімається, перпендикулярна напрямку підйому, а в поздовжніх вона збігається з напрямком підйому. Поздовжні сліпи застосовують рідше й будують для підйому судів довжиною 50-60 м при недостатній довжині берегової лінії акваторії підприємства. Поперечний сліп складається із трьох самостійних частин: похилого, горизонтального й бічного стапелів. Кожна частина сліпа має своє встаткування, що складається з однотипних механізмів.

Похилий стапель із постійним ухилом до обрію води 1:8 складається з 6-20 доріжок і більше, що представляють собою рейкові шляхи нормальної залізничної колії (відстань між голівками рейок 1524 мм). На кожній доріжці встановлена косяковая візок, що пересувається по похилому шляху за допомогою лебідки з індивідуальним електроприводом, установленої на березі в кінця похилого шляху. Косяковая візок складається із двох зв'язаних між собою клинчастих ферм, що опираються на букси через гумові бочкообразные ресори.

До верхньої частини ферм закріплені обойми з роликами, на які опираються балки несучої платформи з настилом з дерев'яних брусів. Несучі платформи дозволяють автоматично вирівнювати (розподіляти) навантаження між всіма косяковыми візками, що беруть участь у підйомі судна. Для наведення судна на косяковые візка на похилому стапелі використовують допоміжне устаткування й причальні пристосування (бочки, кнехти й ін.).

Підйомом і спуском косяковых візків управляють зі спеціального пульта управління сліпа, розташованого на лінії сполучення похилих і горизонтальних шляхів. Горизонтальний стапель складається з поздовжніх і перпендикулярних до них поперечних двох або трьох рейкових шляхів, розташованих в одній площині. Бічні стапелі є продовженням поперечних стапельних шляхів за межами откатного стапеля.

Для пересування піднятого судна по откатным і стапельних шляхах служить комплект четырехколесных провідних і ведених стапельних візків, оснащених гідродомкратами й насосами з електроприводом. Провідні стапельні візки постачені механізмом пересування, електродвигуни яких одержують харчування від розподільних стовпчиків сліпа через гнучкий кабель, покладений на барабані причіпного візка.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009