Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Проектування електроремонтної ділянки
Електроремонтна ділянка судноремонтного заводу призначений для поточного й середнього ремонту електричних машин, апаратури й радіоустаткування, а також для заготівельних робіт з електричних систем (обрізка кабелю й лудіння його кінців, припаювання наконечників, зарядка арматур, виготовлення й ремонт панелей та ін.).

На судах роблять в основному демонтажно-монтажні роботи. Капітальний ремонт електричних машин, пускорегулирующей апаратури й радіоустаткування виконують у спеціалізованих цехах, у яких технологія ремонту ґрунтується на принципі поділу виробничих операцій і застосування спеціалізованого оснащення й устаткування.

Технологічний процес капітального ремонту електричних машин у спеціалізованих електроремонтних цехах включає наступні основні операції: розбирання й дефектацию, зняття старої обмотки, чищення або промивання деталей, заготівлю ізоляції й гильзование, заготівлю секцій обмотки і їхнє укладання, пайку вивідних кінців і схеми обмотки

Бандажирование лобових частин і балансування ротора , просочення й сушіння обмоток, слюсарно-механічний ремонт, ковальські й зварювальні роботи, комплектування кріплення для машини; складання машини, випробування, фарбування. В електроремонтному цеху судноремонтного заводу щодо великий обсяг робіт падає на заміну й ремонт мереж, а також демонтаж і монтаж електроустаткування на судах.

Питома трудомісткість електроремонтних робіт при капітальному ремонті флоту лежить у межах 4,6-6,6чіл.-год на 10 м кабелю й проведення, при середньому ремонті- у межах 22-26 чел. на 10 м, а в суднобудуванні 2-2,3 чел. на 10 м кабелю й проведення (включаючи роботи в суднобудуванні по монтажі мережі й електроустаткування). Уточнивши обсяг ремонтних робіт з ремонту й монтажу мереж, по питомій трудомісткості визначають необхідна кількість виробничих робітників


Проектування суднопіднімальних споруджень. Вибір типу суднопіднімального спорудження залежить від кількості й типів ремонтованих і споруджуваних судів, їхніх габаритів, осідання й докової ваги, а також від гідрологічних, геологічних умов і конфігурації ділянки. Найпоширеніші на судноремонтних підприємствах елінги, поперечні й поздовжні сліпи, плавучі доки, рідко - сухі. У цей час проектують вертикальні судоподъемники з канатним і гідравлічним приводами
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

Бактосфера это недорогая лампа кварцевая оптом на заказ, дезинфекция дома

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009