Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Проектування деревообробного цеху

Агрегати для готування фарби (кульові млини, електричні краскотерки, пневматичні мішалки, вібросита, машинки для готування шпаклівки й ін.) і апарати для виробництва фарбувальних робіт (апарати для безповітряного розпилу фарби типу АБР із пневматичним і електричним приводом і ін.). У такелажно-вітрильному відділенні плетуть кран мати, ремонтують судновий такелаж, ремонтують і шиють чохли, брезенти для тентів і ремонтують рятувальні приналежності

Розміри площ цеху і його ділянок залежать від типу ремонтованих і споруджуваних судів. Програму робіт деревообробного цеху визначають за питомими показниками трудомісткості на I м3 переробляється древесины, щоМ. Необхідна кількість робітників і встаткування цеху встановлюють виходячи із трудомісткості річної програми ремонту й будівлі судів.

Процентне відношення між працюючих деревообробних цехів установлюють залежно від річного випуску дерево виробів . Для цехів з випуском 1000-3000 м3/рік приймають 13-14% допоміжних робітників до загальної кількості виробничих робітників, а кількість ІТП і СКП 9-11% до облікового числа робітників

Середній коефіцієнт змінності планують у межах 1,2-1,3 виходячи з режиму роботи в самому цеху - двозмінному й на судах - однозмінному. Питомі виробничі площі на одиницю встаткування й робоче місце деревообробних цехів приймають: на один верстат станочно-заготівельної ділянки - 36 м2, на одне робоче місце плотничного ділянки - 33 м2 і на одне робоче місце столярної ділянки - 14 м2. Допоміжна площа цеху становить 15-20% від виробничої.

Показник рівня механізації й автоматизації виробництва повинен лежати в межах 60-65%. Проектування трубопроводно-мідницької ділянки.Трубопроводн про-м едницкий ділянка призначена для ремонту й виготовлення суднових трубопроводів і виробництва жестяницко-покрівельних і мідницьких робіт.

Роботи виконують у відділеннях холодної й гарячої обробки. У відділенні гарячої обробки роблять травлення деталей, лудіння, пайку й перезаливання підшипників, а також гибку труб складної погиби й більших діаметрів. Питоме значення трудомісткості трубопроводно-мідницьких робіт становить близько 4% від загального обсягу завантаження промислового підприємства.

До складу встаткування трубопровідного відділення входять: трубоотрезные, трубогибочные й трубонарізні верстати; токарно-гвинторізні, вертикально-свердлильні й шліфувально-точильні верстати; зварювальні трансформатори й напівавтомати, апаратура для газового різання й зварювання; пневматичні свердлильні машини й молотки; макетировочное пристрій і стенд для гідравлічного випробування труб

Устаткування мідницького відділення складається з індукційної печі для плавки бабіту, ванн для хімічного знежирення, травлення, гарячого й холодного промивання деталей, зигмашины, важільних, электроприводных і пневматичних ножиців.

Завантаження трубопровідного відділення визначають обсягом робіт і масою змінюваних труб при ремонті суднових трубопроводів і систем. Трудомісткість мідницьких робіт при ремонті різних типів судів визначається по даним єдиних ремонтних відомостей для судів програми судноремонту
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...

пневмоинструмент и бензоинструмент - донецк- донецк .

Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009