Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Виправлення валів

Виправлення валів у холодному стані за допомогою наклепу застосовують для всіх діаметрів валів за умови, що зміст вуглецю в матеріалі вала не перевищує 0,45%, сумарна кількість легуючих присадок не більше 2,5% (у тому числі молібдену не більше 0,3%), а стрілка прогину вала не перевищує 0,5 мм на 1 м довжини вала.

При цьому способі правлять як на токарському верстаті, так і на спеціальному пристосуванні. Звичайно вали діаметром до 120 мм правлять у центрах токарських верстатів, а вали понад 120 мм - у спеціальних пристосуваннях. Вал установлюють на верстаті й перевіряють биття (провертаючи вал) індикатором. Після цього розмічають місце виправлення на ввігнутій частині й молотком зі сферичним бойком наклепують поверхня вала.

У шарі наклепанного металу на поверхні вала виникають залишкові напруги стиску, які й усувають вигин вала. Так надходять доти, поки залишкове биття не буде перевищувати 0,1 мм. Повторні удари по тому самому ділянці збільшують ступінь наклепу, тому не слід робити більше 4-5 ударів. При стрілці прогину більше 1 мм на 1 м довжини вала роблять виправлення в холодному стані з выгибом вала.

Для цього вигнутий вал установлюють у центра токарського верстата або на спеціальне пристосування й за допомогою гідравлічного домкрата, розташованого в місці максимального прогину, вигинають вал убік, зворотну ввігнутості. Стрілка выгиба не повинна перевищувати значення, при якому напруги вигину перевищують границю текучості матеріалу вала. Припустиму стрілку выгиба визначають розрахунком, тому що місце найбільшого вигину вала часто лежить не в його середині.

При досягненні заданого значення выгиба вала / у районі вигину по опуклій стороні обстукивают кувалдою масою 5-8 кг через кожні 50-100 мм і залишають вал у такому положенні на 2-4 ч. Потім домкрати забирають, і вал перевіряють на биття, як зазначено раніше. Операцію повторюють кілька разів до одержання необхідних результатів.

Зусилля домкрата для выгиба вала при виправленні визначають по формулі . На деяких судноремонтних підприємствах освоєний спосіб виправлення валів і інших деталей за допомогою місцевого нагрівання. Суть цього способу виправлення полягає в наступному. Вал установлюють у центра верстата або пристосування опуклістю нагору. Визначають місце найбільшого вигину, очищають його й ізолюють листовим азбестом на довжині не менш трьох діаметрів вала.
500-550° С.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...


Мужские сумки http://brendmag.com.ua/shop/category/13-brendovie-sumki.html сайт.
Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009