Судноремонтне підприємство
Виправлення валів Виправлення валівПробивання осьових ліній валопроводов: При ремонті корпуса судна міняють окремі елементи або секції, у тому числі кормовий край корпуса й фундаменти...
Ремонт трубопроводів Ремонт трубопроводівБуксирний бак має зношування в районі прилягання троса, а також у шарнірному з'єднанні. Зношуються осі, пальці, пружина амортизатора, щоки відкидних буксирних гаків....
Заміна пристроїв Заміна пристроївМеталеві конструкції черпаковой вежі, Рамо підйому й черпаковой рами випробовують змінні динамічні навантаження, і при експлуатації їхні окремі елементи...
Пересування великогабаритних деталей

Чистий алюміній не має достатню міцність, тому його легують такими елементами, як магній, марганець, кремній, цинк, залізо, мідь, хром, титан, ванадій. Легування сприяє підвищенню міцності, однак трохи знижує корозійну стійкість і пластичність сплавів. Залежно від складу й кількості легуючих елементів алюмінієві сплави підрозділяють на деформируемые й ливарні

Деформируемые алюмінієві сплави: (ДЕРЖСТАНДАРТ 4784-65) виготовляють у вигляді плит, аркушів, смуг, стрічок, труб, дроту, прутків і т.д. Вони, у свою чергу, діляться на термічно не упрочняемые (технічний алюміній ПЕКЛО, алюмінієво-марганцевий сплав Амц, алюмінієво-магнієвий сплав Амг) і термічно упрочняемые (дюралюміній, авиаль, сплави на основі алюміній -цинк - магній і жароміцні кувальні сплави АК).

Сплави Амц, AMrl, Амг2, Амгз технологичны (штампуються, зварюються, обробляються різанням), мають високу пластичність і корозійну стійкість, але через низькі механічні властивості йдуть Для нерозрахованих конструкцій корпуса (выгородки, вентиляційні труби й ін.). Більше високими механічними властивостями й задовільною пластичністю володіють сплави Ааг5П, Амгб, і 1561.

Вони добре зварюються контактної й аргоно-дуговои зварюванням і застосовуються для виготовлення навантажених корпусних конструкцій: обшивання корпуса, набору, надбудов і ін.Корпуса річкових судів на підводних крилах побудовані з різних алюмінієвих сплавів: теплохід типу "Ракета" і "Метеор" - з дюралюмінію Д16, а теплохід "Супутник" - з алюмінієво-магнієвого сплаву. Термічно упрочняемые сплави не зберігають високі механічні властивості в місцях повторного нагрівання.

Тому міцність зварених з'єднань із цих сплавів знижується до 60% від міцності основного металу. Використання термічно упрочняемых сплавів як конструкційні матеріали для будівлі або ремонту корпуса викликає необхідність застосування клепаних з'єднань або з'єднань за допомогою контактного зварювання. При контактному зварюванні Зниження міцності незначно, а працездатність такого з'єднання не уступає клепаному.
Швартові пристрої Швартові пристроїОблицювання корпуса звареного рефулерного насоса роблять із листової сталі товщиною 20-25 мм. Дублюючі аркуші до половинок спірального облицювання роблять із...



Ремонт крыльевых пристроїв Ремонт крыльевых пристроївМатеріал крыльевых пристроїв (нержавіючі сталі) має ряд особливостей, які необхідно враховувати при обробці деталей, і головним чином при зварюванні. Після теплової...
Суднобудівні підприємства Суднобудівні підприємстваРозвиток індустріальних методів будівлі й ремонту судів пов'язане із впровадженням передових технологічних процесів на базі застосування нової техніки й засобів механізації....
Контактні дані Москва, Балтійська вул., 5
Телефон: +7 (495) 815 17 95
Телефон: +7 (495) 665 55 35
Copyright (c) 2009